Μια εικόνα 1000 λέξεις, λένε και άλλες τόσες αντιστοιχούν στη σύγχρονη εποχή στα emojis. Για κάποιους μάλιστα, αποτελούν την παγκόσμια γλώσσα του 21ου αιώνα.

Πιο συγκεκριμένα, έχουν περάσει 10 χρόνια από όταν δημιουργήθηκε το poop emoji, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες κινητών και υπολογιστών να πουν ένα εκατομμύριο διαφορετικές κακές λέξεις μ' ένα μόνο εικονίδιο.

Για τα δεκάχρονα γενέθλιά του λοιπόν, ο φωτογράφος Τζάστιν Πούλσεν από τον Καναδά αναδημιούργησε το poop emoji με 50 ευφάνταστους τρόπους. Σε συνεργασία με την εταιρεία Rethink δημιούργησε μία καμπάνια στο πλαίσιο της οποίας το εικονίδιο παίρνει χειροπιαστή μορφή ως κατασκευή LEGO, κερί, μπάλα πουρέ κα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για την πρώτη σύμπραξη Rethink και Πούλσεν. Το 2015, είχαν κατασκευάσει USB σε σχήμα κομμένου δάχτυλου -για την ακρίβεια, το σχήμα ήταν ο αντίχειρας του ίδιου του Τζάστιν Πούλσεν.

Τώρα, δήλωσε: «Κάνω πολλά... πράγματα. Γιατί να μην κάνω πολλά διαφορετικά κακάκια για να το αποδείξω; Η δέκατη επέτειος του poop emoji ήταν η τέλεια ευκαιρία».