Οι βίγκαν τα έχουν βάλει με την Hyundai εξαιτίας της διαφήμισης που έπαιξε κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl.

Στο βίντεο βλέπουμε ένα ζευγάρι σε ένα γεμάτο από ανθρώπους ασανσέρ που ανεβοκατεβαίνει και αποβιβάζει τους επιβαίνοντες σε διάφορους ορόφους - εμπειρίες όπως ο οδοντίατρος, ένα δείπνο για βίγκαν, αγορά αυτοκινήτου κ.α. 

Ο τρόπος όμως με τον οποίο παρουσιάζεται το «vegan dinner party» χτύπησε ευαίσθητη χορδή όχι μόνο στους βίγκαν και συγκεκριμένα την PETA που αντέδρασε μέσω Twitter. 

«Αντί να αγοράζετε αυτοκίνητα από ανθρώπους με ξεπερασμένες ιδέες, προτείνουμε ένα βίγκαν Smartcar από την Mercedes», έγραφε το tweet. 

Αντίστοιχα, αντέδρασε και το κοινό μέσω των κοινωνικών δικτύων: «Η διαφήμιση της Hyundai στο Super Bowl δεν έπρεπε να κοροϊδέψει το βίγκαν φαγητό - είναι η μοναδική διατροφή που μπορεί να βοηθήσει την υγεία μας, τον πλανήτη και το περιβάλλον», έγραψε κάποιος στο Facebook.»

«Σεβόμαστε απόλυτα τον βιγκανισμό και είμαστε χαρούμενοι που έχει καθιερωθεί», δήλωσε σχετικά εκπρόσωπος της εταιρείας αυτοκινήτων σε μέιλ που απεστάλη στο Business Insider ως απάντηση στο σάλο των τελευταίων ωρών. 

Μάλιστα, και στο Twitter επιχείρησαν να εξηγήσουν ότι κανείς από τους επαγγελματίες που αναφέρθηκαν στο βίντεο, δεν θα ήθελαν να... παρεξηγηθεί. 

«Ελπίζουμε ότι οι βίγκαν έχουν το ίδιο χιούμορ όπως οι οδοντίατροι, οι γονείς, οι δικαστές και οι αεροσυνοδοί, οι υπόλοιπες στάσεις δηλαδή που παρουσιάστηκαν στο ασανσέρ», πρόσθεσαν.