Οι διαφημίσεις που αφορούσαν καθαρά αντρικά προϊόντα ήταν γεμάτες στερεότυπα και ακολουθούσαν σταθερά ένα μοντέλο. Μια όμορφη γυναίκα που ... πέφτει στα πόδια του άντρα που φορά το διαφημιζόμενο προϊόν.

Η νέα διαφήμιση της εταιρείας με προϊόντα ξυρίσματος, Gillettte, όμως περνάει σε μία νέα εποχή.

Σύνθημα της καμπάνιας «Πιστεύουμε: Ο καλύτερος άντρας μπορεί να υπάρχει».

Το βίντεο παροτρύνει τους άνδρες να κρατούν ο ένας τον άλλον σε υψηλότερο επίπεδο και να παρεμβαίνουν όταν τους βλέπουν να ενεργούν ακατάλληλα προς τις γυναίκες, κλείνοντας το... μάτι στο κίνημα #Metoo. Το βίντεο έλαβε έντονη κριτική στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης με πολλούς άνδρες να ζητούν το μποϋκοτάρισμα της μάρκας.

Είναι ενδεικτικό ότι τα likes στο βίντεο της διαφήμισης είναι σαφώς λιγότερα από τα dislikes ενώ και στο Twitter πολλοί ήταν αυτοί που ξεσπάθωσαν μεταξύ των οποίων και ο Πιρς Μόργκαν, ο οποίος σχολίασε: «Αν η Gillette έβγαζε μια διαφήμιση που θα έλεγε το ίδιο για τις γυναίκες, ότι δηλαδή είναι "κακές" και έτσι θα γίνουν καλύτερες, οι φεμινίστριες θα ήταν έξαλλες με αυτό που τώρα αποθεώνουν».