H Novartis διοργάνωσε εχθές (11/12) μια ιδιαίτερη βιωματική εμπειρία «Dine in the Dark» με θέμα την ευαισθητοποίηση για σοβαρές οφθαλμολογικές παθήσεις που επιφέρουν απώλεια όρασης.

Κατά τη διάρκεια του δείπνου στο απόλυτο σκοτάδι, οι συμμετέχοντες δείπνησαν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις τους, όπως η αφή και η όσφρηση, βιώνοντας για λίγο την καθημερινότητα ενός ατόμου με απώλεια όρασης.

Το «Δείπνο στο Σκοτάδι» αποτελεί μία μοναδική βιωματική εμπειρία που μένει πραγματικά αξέχαστη. Ξυπνά κι οξύνει τις υπόλοιπες αισθήσεις, πλην της οράσεως, ενώ βοηθά επίσης τον κόσμο να ευαισθητοποιηθεί και να κατανοήσει καλύτερα την κατάσταση και την καθημερινότητα μιας μεγάλης ομάδας συνανθρώπων μας. Οι σερβιτόροι που καθοδηγούν και σερβίρουν τους καλεσμένους, είναι ειδικά εκπαιδευμένοι τυφλοί και βλέποντες εθελοντές, στα πρότυπα των Ευρωπαϊκών προτύπων «Dinner in The Dark». Οι παρευρισκόμενοι, καλούνται να δειπνήσουν στο απόλυτο σκοτάδι, χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις τους, όπως η αφή και η όσφρηση, λαμβανομένων εκ των προτέρων όλων των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Μέχρι σήμερα, τη διοργάνωση έχουν απολαύσει πάνω από 2.800 άτομα ανά την Ελλάδα!

Μπορείτε να δείτε σχετικά ρεπορτάζ στο Youtube, στο κανάλι του meallamatia.gr