Αυτά είναι τα 9 τρόφιμα – φυσικοί λιποδιαλύτες

Αυτά είναι τα 9 τρόφιμα – φυσικοί λιποδιαλύτες

Το μεγαλύτερο λάθος όσων θέλουν να κάψουν λίπος είναι ότι περιορίζονται στην γυμναστική, χωρίς να ασχολούνται όσο θα έπρεπε με την διατροφή τους. Αν όμως θέλεις να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα, ειδικά σε σημεία που είναι πιο δύσκολα, όπως είναι η κοιλιά, θα πρέπει οι φυσικοί λιποδιαλύτες να βρίσκονται απαραιτήτως στα καθημερινά γεύματα. Και υπάρχουν κάποιες τροφές, οι οποίες έχουν αποδειχθεί μέσα από επιστημονικές μελέτες ότι έχουν δράση κατά του λίπους. 

Μηλόξυδο

Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος μιας και μειώνει την επιθυμία σου για να καταναλώσεις προϊόντα πλούσια σε ζάχαρη. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει πως αν πίνεις λίγο μηλόξυδο πριν από ένα γεύμα μπορεί να σε βοηθήσει να καταναλώνεις μικρότερες ποσότητες φαγητού, καθώς θα χορταίνεις πιο γρήγορα. Το καλύτερο όμως είναι ότι εξισορροπεί το pH στο στομάχι και βοηθάει στο να μειώσεις το λίπος σου στο 10%. Βάλε λοιπόν 1-2 κουταλιές της σούπας σε ένα ποτήρι νερό και πιες το πριν από κάθε γεύμα!

Πιπέρι καγιέν

Πιπέρι καγιέν

Γενικότερα τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα βοηθούν πολύ στην ενεργοποίηση και την αύξηση του μεταβολισμού μας. Το πιπέρι καγιέν όμως έχει την ιδιότητα να αυξάνει την ικανότητα του σώματος μας να κάψει λίπος και μας δίνει ενέργεια.

Λάδι καρύδας

Λάδι καρύδας

Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, το λάδι καρύδας είναι ένα από τα πιο υγιεινά φυσικά λίπη το οποίο περισσότερο μας βοηθάει παρά μας εμποδίζει στην καύση του λίπους. Εκτός του ότι μας βοηθάει να μειώσουμε το σωματικό βάρος και λίπος μας, βοηθάει και στην ομαλή λειτουργία του θυρεοειδή.

Γκρέιπφρουτ

Γκρέιπφρουτ

Τα πορτοκάλια δεν είναι τα μόνα εσπεριδοειδή που μπορούν να σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Εξίσου αποτελεσματικό και νόστιμο είναι και το γκρέιπφρουτ, καθώς τα ένζυμα που βρίσκονται στο συγκεκριμένο φρούτο βοηθούν το σώμα μας να μειώσει την ζάχαρη, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην τόνωση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.

Καφές

Καφές

Σίγουρα το έχεις ξανά ακούσει αλλά δεν γνωρίζεις το γιατί. Ο καφές λοιπόν επιτρέπει την εξάλειψη του λίπους, βοηθώντας στην επιτάχυνση του μεταβολισμού και την καύση των θερμίδων. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να κάνεις υπερβολές πίνοντας μεγάλη ποσότητα καφέ κατά τη διάρκεια της ημέρας, διότι αυξάνει την πίεση του αίματος και μπορεί να επιφέρει άλλα σημαντικά προβλήματα. Προφανώς, αποτελεσματικός είναι ο σκέτος καφές. Αν πάλι σου αρέσουν τα πικάντικα, κάνε μια δοκιμή να ρίξεις και λίγο πιπέρι καγιέν στον ζεστό σου καφέ!

Σολομός

Σολομός

Ο σολομός είναι ότι καλύτερο για να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά, αρκεί όμως να τον καταναλώνεις σε τακτική βάση. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχει μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τα επίπεδα της ινσουλίνης, η οποία ευθύνεται για το λίπος στην περιφέρεια της μέσης. Επίσης, μία ακόμη ιδιότητα του είναι ότι ενεργοποιεί τις θυρεοειδικές ορμόνες με αποτέλεσμα να γίνεται πιο γρήγορος ο μεταβολισμός κατά τη διάρκεια της καύσης.

Αυγά

Αυγά

Τα αυγά είναι μια από τις καλύτερες πηγές χολίνης, η οποία είναι μια σημαντική θρεπτική ουσία που βοηθά στην καύση του λίπους και στην απενεργοποίηση των γονιδίων που είναι υπεύθυνα για την αποθήκευση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Επιπρόσθετα, ως γνωστόν, είναι μια εξαιρετική πηγή άπαχης πρωτεΐνης, η οποία μπορεί να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό για να καίει θερμίδες όλη την ημέρα, αν φυσικά συμπεριλαμβάνονται στο πρωινό σου.

Μαύρη σοκολάτα

Μαύρη σοκολάτα

Ναι και όμως μπορείς να τρως άφοβα μαύρη σοκολάτα, μιας και περισσότερο καλό μπορεί να σου κάνει παρά να χαλάσει την διατροφή σου. Φρόντισε μόνο να έχει περιεκτικότητα σε κακάο από 70% και πάνω. Αυτό που κάνει η μαύρη σοκολάτα είναι να αυξάνει την παραγωγή ενός λιπαρού οξέος στο στομάχι, το οποίο ενθαρρύνει το σώμα να κάψει λίπος , ενώ επίσης μειώνει την εμφάνιση των φλεγμονών.

Κανέλα

Κανέλα

Το συγκεκριμένο αρωματικό μπαχαρικό βοηθά τη γλυκόζη να κινηθεί στα κύτταρα πιο γρήγορα, ώστε να μην προλάβει η ινσουλίνη να αποθηκεύσει λίπος. Το ότι είναι αποτελεσματική όμως δεν σημαίνει ότι θα σε βοηθήσει αν τρως μπισκότα κανέλας! Θα χρειαστεί να καταναλώνεις καθημερινά τουλάχιστον ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα, είτε μέσα στο τσάι σου είτε ακόμη και πάνω από τα μήλα σου -το οποίο παρεμπιπτόντως τους δίνει υπέροχη γεύση- ώστε να μπορέσεις να καρπωθείς τα οφέλη της.