Οικονομία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Αυξήσεις: Ακριβαίνει και η μπύρα - Έρχονται ανατιμήσεις στα προϊόντα

Τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Zυθοποιίας όσο και ο  διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας, Γιάννης Γεωργακέλλος, κατέστησαν σαφές ότι σε οποίες ανατιμήσεις γίνουν στο μέλλον, η αύξηση δεν θα είναι η ίδια για όλα τα προϊόντα, καθώς δεν υφίστανται τις ίδιες επιπτώσεις από το κόστος των υλικών συσκευασίας

(Πηγή: pixabay.com)
(Πηγή: pixabay.com)

Ανατιμήσεις αναμένεται να έρθουν και στην αγορά της μπύρας, καθώς οι αυξήσεις στην ενέργεια, στα υλικά συσκευασίας και στις πρώτες ύλες αναγκάζουν τις επιχειρήσεις να μην μπορούν να τις απορροφήσουν. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάποια στιγμή θα προχωρήσουμε και σε ανατίμηση. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να αξιολογήσουμε όλα τα δεδομένα και να εκτιμήσουμε με ποιον τρόπο θα κρατήσουμε τη "χρυσή" και "ευαίσθητη" ισορροπία μεταξύ των δικών μας επιδόσεων και το τι θα απορροφήσει η αγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μάλιστα δεν είχε κάνει άλλη αύξηση τιμών, απορροφώντας το επιπλέον κόστος με το οποίο επιβαρύνεται το τελευταίο διάστημα, όπως τόνισε ο κ. Δανιηλίδης. Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εξήγησε ακόμη ότι «στα προϊόντα, όπως τα δικά μας που φορολογούνται "στο φουλ" με ειδικό φόρο κατανάλωσης είμαστε η πέμπτη φθηνότερη αγορά στην Ευρώπη, στα mainstream προϊόντα». Τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Zυθοποιίας όσο και ο διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας, Γιάννης Γεωργακέλλος, κατέστησαν σαφές ότι σε οποίες ανατιμήσεις γίνουν στο μέλλον, η αύξηση δεν θα είναι η ίδια για όλα τα προϊόντα, καθώς δεν υφίστανται τις ίδιες επιπτώσεις από το κόστος των υλικών συσκευασίας.

Οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τη διαφορά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι, πάντως, ο κλάδος της μπύρας πήγε πολύ καλά, όπως επεσήμαναν τα στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι οι Έλληνες καταναλωτές – και σε μικρότερο βαθμό οι τουρίστες - ήταν εκείνοι που έκαναν «τη διαφορά» τους καλοκαιρινούς μήνες φέρνοντας χαμόγελα στον κλάδο μετά τη δύσκολη περίοδο των lockdown. «Δεν έπαιξε ο τουρισμός τόσο μεγάλο ρόλο, η δυναμική που υπήρξε ήταν από τη συμβολή των Ελλήνων καταναλωτών», όπως επισημάνθηκε.

Οι εκτιμήσεις για τη μπύρα το 2022

Ο κλάδος της ελληνικής μπύρας εμφανίζεται ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του 2021 ενώ για το 2022, σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, «είμαστε ρεαλιστικά αισιόδοξοι ότι θα είναι μία ακόμη καλύτερη χρονιά. Εμείς πλανάρουμε ανάπτυξη», ανέφερε ο ίδιος. Στο επενδυτικό πλάνο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, υπήρξε αναπροσαρμογή το 2020 εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς η εταιρεία είχε μείωση στον τζίρο και την κερδοφορία της ενώ η αγορά ΗORECA έμεινε κλειστή για μεγάλο διάστημα. Συγκεκριμένα από 43 εκατ. ευρώ που ήταν ο προϋπολογισμός για την τριετία 2019 – 2021, εκτιμάται ότι θα καταλήξει τελικά στα 38 εκατ. ευρώ στο τέλος του έτους.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TAGS
#αυξήσεις #ανατιμήσεις #Μπύρα #καταναλωτές #ενέργεια

Best of Internet