Μενού
  • Α-
  • Α+

Ο μεγάλος νικητής του MasterChef 4, Σταύρος Βαρθαλίτης, ρισκάρει να συνδυάσει στη συνταγή του ψάρι με σοκολάτα, αλλά δεν το κάνει για τις ανάγκες κάποιας νέας εκπομπής μαγειρικής παρά αποτελεί το πρώτο βίντεο από τη νέα ψηφιακή καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας (ΕΑΕΕ).

Διαβάστε ακόμη: Master Chef: Χαμός για μία θέση στο ριάλιτι μαγειρικής - Ξεπέρασαν τις 8.000 οι αιτήσεις

Με κεντρικό μήνυμα «Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε», το πρώτο βίντεο με πρωταγωνιστή τον Σταύρο Βαρθαλίτη ανέβηκε στο κανάλι της ΕΑΕΕ στο YouTube και στην επίσημη σελίδα της στο Facebook και αφορά την ασφάλιση υγείας.

Η επιλογή της ημέρας Τετάρτης (11/11) για το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας δεν είναι καθόλου τυχαία αφού η 11η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ήδη από το 2004 ύστερα από πρωτοβουλία της ΕΑΕΕ, ως η «Ημέρα Ασφάλισης» με στόχο να υπενθυμίζει στο κοινό τη σημασία της ασφάλισης. 

Θα ακολουθήσουν το προσεχές διάστημα άλλα τρία βίντεο με πρωταγωνιστές το διακοσμητή, Σπύρο Σούλη, τη δημοσιογράφο Μυρτώ Κάζη και τον ηθοποιό Δημήτρη Μακαλιά, οι οποίοι θα αναδείξουν «με τον μοναδικό τους τρόπο τα μηνύματα της καμπάνιας, υπενθυμίζοντας την αξία των Ασφαλίσεων Υγείας, Περιουσίας, Σύνταξης και Αυτοκινήτου» αντίστοιχα, όπως αναφέρει η ΕΑΕΕ.

«Η πανδημία Covid–19 και οι συχνότερες και σφοδρότερες φυσικές καταστροφές δείχνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ρίσκα και ανατροπές. Παρόλ’ αυτά oι Έλληνες παραμένουν σημαντικά ανασφάλιστοι συγκριτικά με τους Ευρωπαίους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτεθειμένοι στους κινδύνους», αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου

«Η ασφάλιση προστατεύει τους πολίτες από τις ζημιές που φέρνουν τα απρόοπτα. Η ελληνική ασφαλιστική αγορά στηρίζει κάθε χρόνο χιλιάδες συμπολίτες μας με αποζημιώσεις που αγγίζουν τα €2,5 δισ. Η καμπάνια της ΕΑΕΕ έχει ακριβώς αυτόν το σκοπό: να υπενθυμίσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος με υψηλό αίσθημα ευθύνης βρίσκεται δίπλα στους πολίτες για να προστατέψει όλα αυτά που είναι σημαντικά για αυτούς».

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΕΑΕΕ επιστρατεύει αγαπητά στο ευρύ κοινό άτομα για να περάσουν το μήνυμα της σημασίας της ασφάλισης. Τα κεντρικά πρόσωπα παλαιότερης ψηφιακής καμπάνιας της ΕΑΕΕ με κεντρικό μήνυμα «Σε μένα θα τύχει;», ήταν οι Μαρία Μπεκατώρου - Κατερίνα Ζαρίφη και οι Θανάσης Τσαλνταμπάσης - Λευτέρης Ελευθερίου. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA