ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
10/06/2022 10:35

H καμπάνια «Plastic Free Greece» αποτελεί για άλλη μια χρονιά παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης

Η Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, ηγείται μιας πολύτιμης καμπάνιας για τη χώρα, την "Plastic Free Greece", μέσω της οποίας έχουν ήδη συλλεχθεί 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.

Newsroom
Κείμενο: Newsroom
H καμπάνια «Plastic Free Greece» αποτελεί για άλλη μια χρονιά παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης
H καμπάνια «Plastic Free Greece» αποτελεί για άλλη μια χρονιά παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης
Ανάγνωση:

Η αλόγιστη χρήση του πλαστικού είναι ένα θέμα που απασχολεί διαρκώς διεθνείς κι εγχώριους φορείς, οι οποίοι δημιουργούν καμπάνιες ευαισθητοποίησης κι ενημέρωσης για το κοινό, ώστε αυτή να μειωθεί, έως και να εξαλειφθεί.

Έτσι, και η Lidl Ελλάς δεν μένει με... σταυρωμένα χέρια και κάνει δράσεις με γνώμονα τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα, η οποία είναι ένας από τους «πνεύμονες» υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Πρόθεσή της είναι να μειώσει την αλόγιστη χρήση του πλαστικού και τη χρήση των πλαστικών ειδών μιας χρήσης, επενδύοντας στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας και στην προστασία των ακτών και των θαλασσών μας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl Ελλάς, η οποία είναι η πρώτη επιχείρηση οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που απέσυρε οριστικά από τα καταστήματά της στις 31.12.2019 τα πλαστικά μίας χρήσης (καλαμάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα, μπατονέτες), εφαρμόζει τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας κι έγινε αρωγός μιας ξεχωριστής για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλίας για την προστασία του περιβάλλοντος.

Plastic Free Greece

Με γνώμονα πως η διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη, τον Ιούνιο του 2020 στη Σαντορίνη ξεκίνησε το έργο της καμπάνιας "Plastic Free Santorini", ως μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και της Lidl Ελλάς. Τον Σεπτέμβριο του 2020 ενσωματώθηκε κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

Το καλοκαίρι του 2021 εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, ένωσαν τις δυνάμεις τους στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και επισκέφθηκαν τα Χανιά, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα. Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.

(Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης / Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς)
(Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης / Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς)

Οι 6 νέοι Plastic Free προορισμοί

Φέτος, το ταξίδι ήδη ξεκίνησε, με στόχο 6 επιπλέον προορισμοί της χώρας μας να γίνουν Plastic Free. H ομάδα του προγράμματος, αποτελούμενη από στελέχη και εθελοντές των δύο συνεργαζόμενων φορέων, επισκέφθηκε ήδη το Ηράκλειο και το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, ενώ θα συνεχίσει με τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη λίμνη Κερκίνη και τη Λήμνο, προσφέροντας «ανάσες ζωής» στο οικοσύστημα των περιοχών αυτών, αλλά και εφαρμόσιμες λύσεις που ανοίγουν δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.

Σε κάθε προορισμό θα πραγματοποιηθούν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις.

Λέμε «όχι» στο πλαστικό

H θαλάσσια ρύπανση είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που δεν γνωρίζει σύνορα και επηρεάζει όλες τις περιοχές και τα νησιά μας, ανεξαρτήτως. Η "Plastic Free Greece" καμπάνια αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών.

Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
Newsroom
Κείμενο: Newsroom

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ