Μενού
  • Α-
  • Α+

Το Champions League έχει συνδεθεί όχι μόνο με τις μεγάλες βραδιές ποδοσφαίρου, αλλά και με τα παρελκόμενα, δηλαδή τα σουβλάκια, τις πίτσες, τις μπύρες. Κι όταν λέμε μπύρα, η Heineken έρχεται πρώτη στο μυαλό γιατί αποτελεί τον επίσημο χορηγό της διοργάνωσης και σε κάθε ημίχρονο είναι η πρώτη και η τελευταία διαφήμιση.

Ένας τέτοιος χορηγός θα μπορούσε κάλλιστα να προσεγγιστεί από τη European Super League που γεννήθηκε και πέθανε μέσα σε 48 ώρες. Ως υπερήφανος χορηγός όμως του Champions League, μιας διοργάνωσης που θα ήταν βασικός ανταγωνιστής, εκμεταλλεύτηκε το timing και αυτή την άτακτη οπισθοχώρηση των ομάδων και παρέδωσε σεμινάριο instant marketing με την ανάρτηση της στο Twitter.

Στη φωτογραφία απεικονίζεται το επίσημο logo της συνεργασίας του brand με το Champions League, μόνο που πάνω από το σταθερό μότο «Απολαύστε υπεύθυνα μια Heineken», υπάρχει η προσημείωση «Μην πίνετε και ξεκινάτε μια νέα λίγκα», το οποίο είναι από τα καλύτερα τρολαρίσματα που έχουμε δει και αν η Heineken ήταν άνθρωπος, τώρα θα έκανε micdrop ή θα αναρωτιόμασταν «πώς τους πετσόκοψες έτσι...»

https://twitter.com/Heineken/status/1384796309773766658?ref_src=twsrc^tfw
Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA