Μενού
  • Α-
  • Α+

Από ατελείωτη καθυστέρηση στην απονομή σύνταξης μέχρι τη μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού λόγω κορονοϊού, από τηλεφωνήματα που κανείς δεν απαντά, μέχρι χρέωση τόκων για οφειλή που δεν έχει βρεθεί, όλες είναι ιστορίες πολιτών που ταλαιπωρήθηκαν από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ

Διαβάστε ακόμη: Αυτοψία Χατζηδάκη στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής - «Βρήκα 21 από τους 35 υπαλλήλους»

Όλες αυτές οι καταγγελίες που έγιναν είτε γραπτά, είτε ακόμα και σε τηλεοπτική εκπομπή έφτασαν στο γραφείο του υπουργού Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος διέταξε πειθαρχικό έλεγχο για την... οδύσσεια των ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές.

«Έρχεται αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου» 

Αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ προαναγγέλλει ο κ. Χατζηδάκης ενώ διαμηνύει ότι «δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές». Σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης επισήμανε συγκεκριμένα τα εξής: «Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA