Μενού
  • Α-
  • Α+

Για μία ακόμα φορά ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας επεσήμανε την πρόθεση της κυβέρνησης να συνεχίσει να συνδράμει τους πολίτες με μέτρα στήριξης για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις το Φθινόπωρο. «Φαίνεται να δημιουργείται πρόσθετος δημοσιονομικός χώρος μέσα στο καλοκαίρι. Αυτός ο πρόσθετος δημοσιονομικός χώρος θα αξιοποιηθεί στο σύνολό του επ’ ωφελεία της κοινωνίας από το Σεπτέμβριο και μετά», τόνισε ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

«Πρέπει τον Σεπτέμβριο να μετρήσουμε τι δημοσιονομικός χώρος δημιουργείται το καλοκαίρι, να βρούμε με ακρίβεια το περιθώριο που έχουμε και στη συνέχεια, επειδή λειτουργούμε συλλογικά, να υπάρξει ιεράρχηση από τον πρωθυπουργό» πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

«Ο,τι ανακοινώσει ο πρωθυπουργός, από το βήμα της ΔΕΘ, θα περιλαμβάνει και το 2023, συμπεριλαμβανομένης της δέσμευσης για κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης κόστους 450 εκατ. ευρώ», τόνισε, προσθέτοντας ότι «ο πρωθυπουργός θα είναι απολύτως έτοιμος τον Σεπτέμβριο με κοστολογημένα μέτρα».

Ο υπουργός Οικονομικών, δεν έκανε κάποια εκτίμηση για το ύψος του πληθωρισμού που αναμένεται να ανακοινωθεί, εκτίμησε ωστόσο ότι θα είναι υψηλός, καθώς αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα της παγκόσμιας, της ευρωπαϊκής και προφανώς και της ελληνικής οικονομίας. Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ακόμη ότι στο πεδίο της καθημερινότητας των πολιτών, έχουν γίνει μόνιμες μειώσεις φόρων και εισφορών κάτι που σημαίνει ότι «στο πορτοφόλι του περισσεύουν περισσότερα λεφτά για να κάνει κάτι άλλο, δηλαδή να αντιμετωπίσει πτυχές ή μέρος της ακρίβειας». 

Αναφέρθηκε αναλυτικά στις μη μόνιμες παρεμβάσεις που έγιναν το προηγούμενο διάστημα στο σκέλος των δαπανών για το ηλεκτρικό ρεύμα, το Fuel Pass και άλλα, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση ήταν απολύτως ειλικρινής στους πολίτες, πως εάν δεν υπάρξουν οριζόντιες ευρωπαϊκές λύσεις, κανένας κρατικός προϋπολογισμός δεν μπορεί να σηκώσει το σύνολο της επιβάρυνσης.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA