«Σε πολλά από τα θέματα που έχει θέσει η ομοσπονδία των εργαζόμενων στην Πολιτική Αεροπορία έχουν απόλυτο δίκιο. Πιστεύω ότι οι κινητοποιήσεις που κάνουν για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι σε μια κατεύθυνση που κι εμείς πιστεύουμε». Δεν το δήλωσε κάποιος συνδικαλιστής ή στέλεχος της αντιπολίτευσης, αλλά ο... αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης!

Μιλώνστας στο ραδιοσταθμό «Κόκκινο», ο κ. Σπίρτζης στάθηκε έτσι στο πλευρό των εργαζομένων που αντιδρούν στη σύμβαση παραχώρησης των αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport-Slentel και τόνισε χαρακτηριστικά: «Τα έχουμε πει χίλιες φορές, οι δεσμεύσεις που υπάρχουν σε σχέση με την συμφωνία που έγινε, είναι αυτά που έχουν επιβάλλει οι δανειστές για τις εννέα ιδιωτικοποιήσεις. Είναι στην λογική που ξεκίνησε το ΤΑΙΠΕΔ και η κυβέρνηση Σαμαρά με το δεύτερο μνημόνιο και οφείλουμε να προχωρήσουμε, να ολοκληρώσουμε αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις διαγωνιστικές διαδικασίες που υπήρχαν».

Ερωτηθείς τι θα συμβεί εάν το ΣτΕ εγκρίνει τις προσφυγές που έχουν υποβάλει εργαζόμενοι κατά της ιδιωτικοποίησης, απάντησε ότι «τότε θα ακυρωθεί η διαδικασία, όπως συνέβη με την ΕΥΔΑΠ», ενώ σημείωσε ότι η παραχώρηση των αεροδρομίων δεν είναι ιδιωτικοποίηση, αλλά «μεταφορά για 40 χρόνια της διαχείρισης των 14 αεροδρομίων. Άρα μιλάμε για 40 συν 2 χρόνια παραχώρησης σε μια κοινοπραξία, που στην συντριπτική της πλειοψηφία ανήκει στο γερμανικό Δημόσιο. Αυτό βαπτίστηκε ιδιωτικοποίηση, άσχετα με το τι λένε, επί της ουσίας είναι παραχώρηση σε μια εταιρεία που ανήκει στο γερμανικό Δημόσιο και έχει μπει από τους δανειστές ρητά στη συμφωνία που έγινε το καλοκαίρι», συμπλήρωσε ο κ. Σπίρτζης, συνεχίζοντας: «Μπήκαν τα 14 πιο κερδοφόρα αεροδρόμια που έχει η χώρα από το σύνολο των αεροδρομίων και αυτό από μόνο του λέει πάρα πολλά για όσους έχουν κάνει κριτική σε μας για την διαφωνία που έχουμε με αυτό τον τρόπο ιδιωτικοποίησης και με αυτό τον τρόπο συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα».