Μενού
  • Α-
  • Α+

Αυτή η περίοδος των τελευταίων 2-3 μηνών είναι για το ελληνικό θέατρο μια ευκαιρία κάθαρσης, αλλά και σύνταξης στο πλευρό όσων αδικήθηκαν. Έτσι, διαβάζουμε και ακούμε όλο και περισσότερους ηθοποιούς που εκφράζονται ρητά και με έντονα φορτισμένες εκφράσεις κατά της εργασιακής κακοποίησης.

Ο Κωνσταντίνος Καζάκος ανήκει κι αυτός στους ηθοποιούς που δεν έγιναν μάρτυρες περιστατικών και μόνο φήμες είχαν φτάσει στ΄αυτιά τους. Μιλώντας στο περιοδικό Hello και τον Γιάννη Βίτσα, ο ηθοποιός δε μάσησε τα λόγια του ως προς αυτές τις συμπεριφορές και ζήτησε από δω και πέρα πλέον να είναι πιο άμεσες οι ενέργειες για περιορισμό της βίας, σωματικής ή άλλης μορφής.

«Πρέπει να καταγγέλλονται άμεσα οι όποιες συμπεριφορές»

«Έχει δοθεί η εντύπωση πως ο χώρος του θεάτρου είναι ένα τεράστιο χάος, κάτι που δεν ισχύει. Αυτά τα φαινόμενα χαρακτηρίζουν δυστυχώς όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Απλώς, στον καλλιτεχνικό τομέα, επειδή οι περισσότεροι είναι γνωστοί, παίρνουν άλλες διαστάσεις. Όπου υπάρχει εξουσία πολλές φορές γίνεται κατάχρησή της. Πρέπει να φύγουν οι δράστες και να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Δεν έχει τύχει να μου εξομολογηθεί κάποιος συνάδελφος αντίστοιχα γεγονότα. Είχαν φτάσει φήμες στα αυτιά μου, αλλά πολύ αόριστες, οι οποίες δεν ήξερα αν ευσταθούν ή όχι. Προσωπικά, ούτως ή άλλως, δεν έχω συνεργαστεί με κάποιον από τους εμπλεκόμενους. Τελικά, όπου υπάρχει καπνός θα υπάρχει και λίγη φωτιά. Νομίζω ότι αυτά τα φίδια πρέπει να τα πατάς την ώρα που βγαίνουν γιατί αλλιώς μεγαλώνουν πολύ. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι πολύ δύσκολο, αλλά πρέπει να καταγγέλλονται άμεσα οι όποιες συμπεριφορές, να αντιστεκόμαστε από την πρώτη φορά που θα έρθουμε αντιμέτωποι με εργασιακή κακοποίηση. Πρέπει να πούμε «αυτό δεν θα περάσει». Αν καμφθούμε, θα λυγίζουμε για το υπόλοιπο της ζωής μας.

Μου έχει συμβεί μια φορά, αλλά τον αντιμετώπισα επί τόπου. Πάνω στη δουλειά, κάποιος θεωρούσε ότι ήταν ο αυτοκράτορας και οι υπόλοιποι ήμασταν οι υπήκοοί του. Υπήρξε έντονος διάλογος μεταξύ μας, το κατάλαβε και την επόμενη μέρα συνεχίσαμε με διαφορετικούς όρους. Στο θέατρο, σε μια στιγμή πίεσης, ειδικά πριν από την πρεμιέρα, μπορεί να βγουν νεύρα, εντάσεις. Το θέμα είναι να ξεπερνάμε όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτές τις στενωπούς».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA