Μενού
  • Α-
  • Α+

Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου, ο Μάκης Δελαπόρτας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The 2night Show» και φρόντισε να αποκαλύψει πολλές άγνωστες ή λιγότερο γνωστές ιστορίες των πρωταγωνιστών του παλιού, καλού, ελληνικού κινηματογράφου.

Από τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες που είπε ήταν το παρασκήνιο της ταινίας «Κονσέρτο για πολυβόλα» με πρωταγωνιστές την Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο. Ήταν η ταινία που γνωρίστηκαν». Όπως είπε, δεν ερωτεύτηκαν αμέσως. «Η Τζένη ήταν δεινή ταβλαδόρισσα. Στα διαλείμματα έπαιζε τάβλι. Δεν την κέρδιζε κανείς. Ο μόνος που την κέρδισε ήταν ο Καζάκος και έτσι ξεκίνησε ο έρωτάς τους» είπε.

Στη συνέχεια έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. «Στις πρώτες ταινίες της Αλίκης με τον Παπαμιχαήλ, όπως είναι η «Αλίκη στο ναυτικό», δεν μίλαγαν στα περισσότερα γυρίσματα. Δεν μίλαγαν, υπήρχε μια αντιπαλότητα και ο Δημήτρης είχε τσαγανό. Δηλαδή δεν ανεχόταν πολλά πολλά. Στην «Αλίκη στο ναυτικό», στην «Μανταλένα», στην «Αστέρω» είναι πολλά προβλήματα». Έτσι λοιπόν ο Αλέκος Σακελλάριος πρέπει να πούμε πως τους τα έφτιαξε στα πρώτα γυρίσματα γιατί δεν μιλούσαν καθόλου. Βρήκε έναν τρόπο και τους έφερε πιο κοντά» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Μάκης Δελαπόρτας και πρόσθεσε: «Τους ήθελε όμως ο κόσμος μαζί. Με το που έκανε η Αλίκη μόνη της ταινία ή ο Παπαμιχαήλ μόνος του ταινία έπεφταν τα εισιτήρια. Όταν έκαναν μαζί τα εισιτήρια ανέβαιναν οπότε ο κόσμος τους ήθελε αναγκαστικά μαζί».

Για την ταινία «Αλίμονο στους νέους» αποκάλυψε ότι ο ξένος μακιγιέρ που προσελήφθη για να μεταμορφώσει σε γέρο τον Δημήτρη Χορν πήρε όσα λεφτά και ο μεγάλος πρωταγωνιστής!

Μία από τις στενάχωρες φωτογραφίες που προβλήθηκε είναι αυτή του Θανάση Βέγγου ως Δόκτωρα Ζιβέγγου να ξεκρεμάει την ταμπέλα της κινηματογραφικής του εταιρείας που έκλεισε λόγω χρεών. «Ο Βέγγος όμως ήταν ένας πάρα πολύ απαιτητικός, τελειομανής ηθοποιός που ήθελε την κάθε σκηνή που γύριζε να την γυρίζει 30 φορές. Τότε, λοιπόν, δεν υπήρχε το βίντεο για να πω πως ήταν πολύ φτηνό για να το κάνεις ξανά και ξανά. Υπήρχε το φιλμ που σημαίνει ότι, όταν μια σκηνή την γύριζες 30 φορές, ήταν πανάκριβο. Οι ταινίες που γύρισε και έσκισαν σε εισιτήρια δεν μπόρεσαν ποτέ να καλύψουν τα έξοδα που έκανε ο Θανάσης Βέγγος για να τις γυρίσει. Πήγαιναν πάρα πολύ καλά εισπρακτικά, όμως δεν μπόρεσε ποτέ να καλύψει τα έξοδα. Έτσι δανειζόταν, μπήκαν στη μέση τοκογλύφοι και σε αυτή τη φωτογραφία στον ''Δόκτωρ Ζιβέγγο'' κατεβάζει την ταμπέλα της εταιρίας του. Αυτή είναι η λίγο θλιβερή αυτή σκηνή, όπου ουσιαστικά κλείνει την εταιρία και αυτά τα χρέη τον ταλαιπώρησαν για πολλά πολλά χρόνια», είπε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη Γεωργία Βασιλειάδου η οποία ξεκίνησε την καριέρα της στο σινεμά, συνταξιούχος πια. Ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι πριν υπήρξε πριμαντόνα στη Λυρική Σκηνή αλλά δεν ήταν γνωστή.  

Αναφέρθηκε στην τελευταία ταινία του Λάμπρου Κωνσταντάρα που ήταν το «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ». Ο μεγάλος ηθοποιός είχε περάσει εγκεφαλικό και κεκέδιζε με αποτέλεσμα να αμφισβητείται αν θα κατάφερνε να κάνει την ταινία. Και όμως! Στο γύρισμα ήταν άψογος.

Μίλησε για το περιβόητο χαστούκι του Παπαγιαννόπουλου στη Μαίρη Αρώνη στην ταινία «Μια τρελή τρελή οικογένεια» που κρύβει πίσω του μια μεγάλη ιστορία. Ο μεγάλος κωμικός την αιφνιδίασε στο γύρισμα δίνοντάς της το χαστούκι με αποτέλεσμα η Μαίρη Αρώνη να φύγει από το γύρισμα γιατί όπως είπε «δεν με έχει χαστουκίσει ποτέ κανείς»!

Τέλος, αποκάλυψε πως στο «Κάτι να καίει» η Ρένα Βλαχοπούλου πήγαινε πάντα αδιάβαστη. Μια φορά αποφάσισαν και οι άλλοι ηθοποιοί να το κάνουν και εκείνοι αλλά στο γύρισμα που πήγαν αδιάβαστοι εκείνη ήταν διαβασμένοι με αποτέλεσμα να εκτεθούν στον Γιάννη Δαλιανίδη.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA