Η Peugeot διαχρονικά φημίζεται για την τάση της να δημιουργεί αυτοκίνητα με ιδιαίτερο και ξεχωριστό χαρακτήρα, είτε προσελκύοντας τα βλέμματα με τις εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές που επιλέγει, είτε με έμφαση σε πιο ουσιαστικούς τομείς όπως η άνεση και οι τεχνολογικές καινοτομίες. Με το νέο 508, η γαλλική φίρμα εστιάζει σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, πετυχαίνοντας με χαρακτηριστική ευκολία τον στόχο της, δημιουργώντας ένα premium μεσαίο οικογενειακό μοντέλο, το οποίο συνδυάζει την πολυτέλεια, με πρακτικότητα και σπορ χαρακτηριστικά.

Σχεδιαστικά, το εντυπωσιακό Peugeot 508 διαθέτει «τρισδιάστατη» μάσκα με στενόμακρα φωτιστικά σώματα και μεταλλικά διακοσμητικά, τα οποία δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα εικόνα, ενώ η κλίση της οροφής τονίζει τον δυναμικό χαρακτήρα του, με αποτέλεσμα να παραπέμπει σε τετράπορτο κουπέ μοντέλο. Τα φώτα διαθέτουν το γνωστό σχήμα του νυχιού του λέοντα, το οποίο αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν για τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας τα τελευταία χρόνια, ενώ η έκδοση GT Line διαφοροποιείται αισθητικά χάρη στις χρωμιωμένες απολήξεις των εξατμίσεων. 

Στο εσωτερικό του νέου 508, η αίσθηση της ποιότητας και της πολυτέλειας είναι διάχυτη, με υλικά όπως το δέρμα και το ξύλο να έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών της καμπίνας των επιβατών. Παράλληλα, την παράσταση κλέβουν το iCockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής και οι διακόπτες «αεροπορικού τύπου», τους οποίους έχουμε έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα της Peugeot, καθώς και το σύστημα νυχτερινής οδήγησης Night Vision. Σε ότι αφορά στους διαθέσιμους χώρους, με μήκος 4.750 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.750 χλστ, αποδεικνύονται υπέρ του δέοντος γενναιόδωροι για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 485 λίτρα.

Το νέο Peugeot 508 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 και εφοδιάζεται με κορυφαίους κινητήρες του ομίλου PSA. Εν αρχή ο turbo βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων απόδοσης 180 ή 225 ίππους, ενώ οι diesel των 1,5 και 2,0 λίτρων αποδίδουν ισχύ 130, 160 και 180 ίππων. Πρόσφατα μάλιστα, παρουσιάστηκε επίσημα και η υβριδική έκδοση του 508, η οποία θα είναι διαθέσιμη με υβριδικό σύστημα 225 ίππων και αυτονομία μπαταριών 40 χιλιομέτρων, για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Για την ιστορία, ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών κυμαίνεται από 7 ώρες σε οικιακό ρεύμα, έως 1 ώρα και 45 λεπτά στο προαιρετικό Wallbox. 
 

Συλλογή φωτογραφιών

Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 2
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 3
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 4
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 5
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 6
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 7
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 8
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 9
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 10
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 2
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 3
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 4
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 5
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 6
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 7
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 8
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 9
Peugeot 508: Το premium σεντάν του μέλλοντος! - Media Gallery 10