Τεχνολογία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Hotline: Το Facebook παρουσιάζει τη δική του πρόταση απέναντι από το Clubhouse

Η μάχη στα social media με πρωταγωνιστή τον ήχο παίρνει φωτιά με το Hotline και το Clubhouse

To Clubhouse κυριαρχεί τον τελευταίο καιρό στις συζητήσεις γύρω από τα social media και το Facebook παρουσίασε για πρώτη φορά τη δική του πρόταση στην αγορά των παρόμοιων εφαρμογών. Το Hotline είναι μια νέα πλατφόρμα που ξεκινάει με επικεφαλής τον Eric Hazzard, δημιουργό της εφαρμογής “tbh” που εξαγοράστηκε από το Facebook το 2017.

Το Hotline προσφέρει τη δυνατότητα παρουσιάσεων με video και ήχο, ενώ οι συνομιλητές μπορούν να λάβουν το λόγο και να μιλήσουν. Η πρόταση είναι σαφώς πιο οργανωμένη από το Clubhouse, όπου φαινομενικά σε ένα γκρουπ μπορεί να μιλάνε και όλοι ταυτόχρονα. Στα αριστερά της οθόνης βρίσκεται ο ομιλητής και στα δεξιά όλοι οι ακροατές. Η σύνδεση μπορεί να γίνει με έναν απλό λογαριασμό Twitter (στην παρούσα φάση) και η επιβεβαίωση ολοκληρώνεται με ένα SMS.

Στα πρώτα events θα υπάρχει έλεγχος από την ομάδα του Facebook και θα χρησιμοποιηθούν moderators που γνωρίζουν πως να αντιμετωπίσουν κάθε κατάσταση.

Την ίδια ώρα που συμβαίνουν αυτά πάντως, το Twitter ακούγεται πως προσέγγισε το Clubhouse για να το εξαγοράσει με ένα ποσό της τάξης των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, το deal έχει «παγώσει» αυτή τη στιγμή και ουδείς γνωρίζει το λόγο. Πάντως είναι σίγουρο πως η μάχη ανάμεσα και σε αυτή τη νέα γενιά social media θα είναι σκληρή.


Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.


TAGS
#Twitter #Facebook #Clubhouse #Hotline #social media