Μενού
  • Α-
  • Α+

Efood.gr, doctoranytime.gr, taxibeat.gr. Τρεις εφαρμογές που σίγουρα έχεις χρησιμοποιήσει έστω μια φορά στη ζωή σου. Ήξερες, όμως, ποιος κρύβεται από πίσω;

Το όνομα αυτού, Απόστολος Αποστολάκης. Ένα από τα ισχυρότερα πρόσωπα στον τομέα του Venture Capital και ιδρυτής κάποιων από τα πιο σημαντικά startups της χώρας. Ο άνθρωπος που έχει χαρακτηριστεί ως "scouter", «μονόκερος», «άγγελος-επενδυτής», «κατά συρροή επιχειρηματίας», αφού έχει το χάρισμα ό,τι αγγίζει, να έχει μεγάλη επιτυχία! Θα μπορούσαμε να πούμε αλλιώς, πως έχει «το άγγιγμα του Μίδα». Το σίγουρο είναι πως τίποτα δεν του χαρίστηκε έτσι απλά και πάλεψε γι' αυτό.

Γι' αυτό κι επιλέχθηκε ως ένα από τα πρώτα πρόσωπα που μίλησαν στο ImpacTalk, τη νέα συνδρομητική πλατφόρμα εναλλακτικής εκπαίδευσης που αποτελεί όραμα της Τζένης Μπαλατσινού και του Κωνσταντίνου Καφίρη. Μια πλατφόρμα που δίνει βήμα σε Έλληνες ομιλητές υψηλού κύρους ανά τον κόσμο που έχουν να μας διδάξουν κάτι πολύτιμο και σπουδαίο για κάθε πτυχή της ζωής, μέσα από τέσσερις πυλώνες ανάπτυξης:

• «The Leaders Talk»

• «The Stories Talk»

• «The Experts Talk»

https://www.youtube.com/watch?v=3K98HhpaP0s

Ο Απόστολος Αποστολάκης είναι εκείνος που έμαθε στους Έλληνες τι θα πει online shopping, όταν μόλις το 1998, στο πρώτο έτος της σχολής του, ένας συμφοιτητής του τον προσέγγισε με την ιδέα ενός «ηλεκτρονικού καταστήματος». Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε όντως το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, το e-shop.gr.

Pivot point στην καριέρα του θεωρεί πως ήταν η πώληση του efood το 2015, ενώ δύο χρόνια αργότερα ήρθε και η πώληση του taxibeat. Μέσα από αυτές τις εξελίξεις, βρήκε την ευκαιρία να φέρει κάτι νέο στην Ελλάδα. Δημιούργησε με τους φίλους του το "VentureFriends Fund", την εταιρεία που στηρίζει κι επενδύει σε start-up εταιρείες (Blueground, Instashop, Spotawheel, Douleutaras) και καθοδηγεί και συμβουλεύει νέους, φιλόδοξους επιχειρηματίες, εντός κι εκτός Ελλάδας. Αν δεν το έκανε αυτός, τότε ποιος;

Μάλιστα, έκανε το «μεγαλύτερο deal» στην ελληνική επιχειρηματικότητα, όταν εξαγοράστηκε το Instashop από τον κολοσσό "Delivery Hero" για 360 εκατομμύρια δολάρια, «σπάζοντας» το προηγούμενο ρεκόρ τιμήματος πώλησης ελληνικής startup, που ήταν αυτό της Softomotive, όταν πωλήθηκε στην Microsoft για 150 εκατομμύρια δολάρια.

Το εξωτερικό προφίλ του δεν θυμίζει σε τίποτα έναν... στυγνό και απρόσιτο επιχειρηματία, που στόχο έχει το χρήμα αυτό καθαυτό. Αντιθέτως, αποπνέει την αίσθηση ενός πραγματικού leader, ενός ανθρώπου που θέλει να μεταλαμπαδεύσει τις αρχές του και μέσα από τις εμπειρίες και τις παραστάσεις του να βοηθήσει, μαζί με τους συνεργάτες του, τους άλλους στο χώρο της επιχειρηματικότητας.

Το να έρθει η επιτυχία, όμως, δεν είναι εύκολο πράγμα. Το 2008 στήριξε σθεναρά την πώληση του eshop, κάτι που τον έφερε σε ρήξη με τους συνεργάτες του. Τρία χρόνια αργότερα, η εταιρεία μέσα σε ένα μήνα έχασε το 30% του κύκλου εργασιών της. Η πίεση και το άγχος τού «χτύπησαν καμπανάκια» κι επηρεάστηκε ακόμα και η υγεία του.

Ο ίδιος, ωστόσο, δεν έκανε ποτέ εκπτώσεις στα όνειρα και τις φιλοδοξίες του και συνέχισε με «όπλα» την δημιουργία, την εργατικότητα, την ευθύνη, την ομαδικότητα και την καλή διάθεση. Για τον ίδιο, η μάθηση είναι αέναη κι όσο τα πράγματα εξελίσσονται, εσύ πρέπει να προσαρμόζεσαι. Γι' αυτά τα στοιχεία, αλλά και για ακόμα περισσότερα, μοιράζεται μέσω του ImpacTalk τα δικά του μαθήματα ζωής.

https://www.youtube.com/watch?v=MRs4Lg65PdI

Γίνε κι εσύ συνδρομητής για να γνωρίσεις καλύτερα τους ηγέτες του σήμερα και του αύριο, πατώντας εδώ

Πηγή: gazzetta.gr

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA