Μενού
  • Α-
  • Α+

Η Meta έχει δηλώσει με κάθε τρόπο ότι θα επενδύσει στο Metaverse και το αύριο της αγοράς και της τεχνολογίας και πλέον κάνει ένα ακόμη βήμα προς τα εκεί, ενσωματώνοντας τα τρισδιάστατα avatars των χρηστών στις διάφορες πλατφόρμες της.

Διαβάστε ακόμη: Facebook: Αντιμέτωπο με μαζική αγωγή ύψους 2.3 δισ. λιρών στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι χρήστες με λογαριασμό σε Facebook, Messenger και Instagram θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα τρισδιάστατο avatar, την ψηφιακή τους περσόνα δηλαδή, και να τη χρησιμοποιήσουν σε stories και ιδιωτικά μηνύματα. Το avatar αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και αλλού στα προϊόντα της Meta, όπως πχ. στο VR περιβάλλον του Quest.

Τα νέα avatars είναι πιο λεπτομερή και μπορούν να αποδώσουν με τον καλύτερο τρόπο κάθε χαρακτηριστικό. Για παράδειγμα προσφέρουν μια πληθώρα σε επιλογές όπως πχ. το χρώμα του δέρματος, το στιλ μαλλιών και ντυσίματος, ενώ προσφέρουν και πολλές επιλογές για άτομα με αναπηρίες που μπορούν να φτιάξουν μια πολύ cool εκδοχή του εαυτού τους.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης των avatars και με συνεργάτες, η Meta προσφέρει επιλογές ντυσίματος με επώνυμα ρούχα ή και με αξεσουάρ από μεγάλες διοργανώσεις, όπως πχ. το Super Bowl του NFL που έρχεται στις 13 Φεβρουαρίου. Με αυτήν την περσόνα μπορείτε πλέον να συμμετέχετε και σε συναντήσεις που γίνονται μέσω εικονικής πραγματικότητας, αλλά και να τα ενσωματώσετε στους λογαριασμούς σας που έχετε στις διάφορες πλατφόρμες.

Στην παρούσα φάση, η νέα αυτή λειτουργία προσφέρεται σε κατοίκους ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικού, ενώ σύντομα θα έρθει και σε άλλες περιοχές του πλανήτη. Η γενική διευθύντρια των avatars στη Meta, Άιγκεριμ Σόρμαν, δήλωσε για το θέμα πως «από τη στιγμή που ανακοινώσαμε το όραμά μας για το Metaverse στο πλαίσιο της εκδήλωσης Connect 2021, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη και εξέλιξη της τεχνολογίας κοινωνικής δικτύωσης, κοιτώντας προς το μέλλον. Σε ένα μέλλον που θα μπορεί να βρεθεί κανείς κοντά με αγαπημένα του πρόσωπα, ακόμη κι αν αυτά βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά».

Όλα αυτά αναμένονται βέβαια και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενόψει της ανακοίνωσης οικονομικών αποτελεσμάτων της Meta που έρχονται στις 2 Φεβρουαρίου και που για πρώτη φορά θα περιλαμβάνουν στοιχεία και από τα AR και VR Reality Labs, τον τομέα που ασχολείται με την εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA