Μενού
  • Α-
  • Α+

Το Netflix έχει επιβεβαιώσει τις φήμες των τελευταίων μηνών για ένα πιο φθηνό πακέτο με διαφημίσεις, σε μια εξέλιξη που έρχεται μετά την αρκετά σημαντική απώλεια συνδρομητών που εμφανίστηκε στα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η δημοφιλής πλατφόρμα video streaming φαίνεται πως έχασε μέρος της πελατειακής της βάσης, αφού για το πρώτο τρίμηνο του 2022 φαίνεται πως απώλεσε 200.000 λογαριασμούς, με τις εκτιμήσεις για το δεύτερο τρίμηνο να μιλούν για έως και -2 εκατομμύρια! Όπως ήταν λογικό, μια τέτοια εξέλιξη έφερε άμεσα κάποιες αποφάσεις και η πρώτη από αυτές είναι ένα φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις.

Διαβάστε ακόμη: Netflix: Γιορτάζει τον ελληνικό Δεκαπενταύγουστο με Casa de Papel στο χωριό

Η πρόταση αυτή ήρθε όχι μόνο λόγω του ότι το Netflix θέλει να «πιάσει» και χρήστες με χαμηλότερο εισόδημα, αλλά και ως απάντηση στα πολλά παράπονα των θεατών πως παρά τις συνεχείς αυξήσεις τα τελευταία χρόνια, η ποιότητα του περιεχομένου δεν έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα και δεν υπάρχουν και τόσες πολλές νέες παραγωγές, ώστε να φρεσκάρεται η βάση δεδομένων. Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το αρκετά έντονο φαινόμενο διαμοιρασμού κωδικών ανάμεσα σε πολλά διαφορετικά νοικοκυριά, που σίγουρα μειώνει τα έσοδα της εταιρείας.

Μέχρι το τέλος του 2022 αναμένεται να εμφανιστεί σε όλες τις αγορές που λειτουργεί το Netflix ένα νέο πακέτο συνδρομής, που σε αντίθεση με τα τρία τωρινά, θα προσφέρει το περιεχόμενο με έναν πιο… τηλεοπτικό τρόπο και με διαφημιστικά μηνύματα. Για την υλοποίηση αυτού του project, το Netflix επέλεξε να συνεργαστεί με την Microsoft, η οποία θα παρέχει τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία της πάνω στο θέμα των διαφημίσεων και της διαχείρισης των διαφημιζόμενων. Μένει βέβαια να δούμε και τον τρόπο που θα προβάλλονται οι πελάτες. Θα εμφανίζονται διαφημιστικά μηνύματα τη διάρκεια του stream, θα εμφανίζονται πριν ή μετά την προβολή ενός επεισοδίου; Πόση διάρκεια θα έχουν οι διαφημίσεις ανά ώρα προβολής; Όλα αυτά θα απαντηθούν τους επόμενους μήνες.

Απαντήσεις έχουμε πάντως σε κάποια άλλα ενδιαφέροντα ερωτήματα, όπως τι θα διαφέρει σε επίπεδο περιεχομένου. Μέχρι στιγμής, οι επίσημες δηλώσεις των υψηλόβαθμων στελεχών του Netflix επιβεβαιώνουν πως «η πλειοψηφία του περιεχομένου θα προσφέρεται και στο νέο πακέτο. Δεν θα είναι όλες οι σειρές και οι ταινίες εκεί και βρισκόμαστε σε επικοινωνία με συνεργάτες μας για να δούμε κάτι σχετικό με το θέμα». 

Προγραμματιστής ανακάλυψε ακόμη στον κώδικα της εφαρμογής πως το φθηνότερο πακέτο του Netflix δεν θα επιτρέπει το κατέβασμα επεισοδίων και ταινιών για παρακολούθηση όσο ο χρήστης βρίσκεται εκτός σύνδεσης. Ο βασικός λόγος αυτής της απόφασης είναι πως δεν θα μπορούν να «σερβίρονται» διαφημιστικά μηνύματα αν η συσκευή βρίσκεται εκτός σύνδεσης.  Μία εξέλιξη που εμφανίστηκε τις τελευταίες ώρες αναφέρει πως το Netflix δεν θα βάζει διαφημιστικά διαλείμματα στις παραγωγές του, τουλάχιστον στις πρώτες ημέρες προβολής, ενώ παρόμοια τακτική θα ακολουθήσει και στο παιδικό πρόγραμμά του. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA