Μενού
  • Α-
  • Α+

Η vivo, Παγκόσμιος Ηγέτης στην Τεχνολογική Καινοτομία, ανακοίνωσε την επίσημη χορηγία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της FIFA 2022 το οποίο θα διεξαχθεί στο Κατάρ.

Η vivo, η οποία από τον Μάιο της φετινής χρονιάς έχει ξεκινήσει δυναμική παρουσία στην Ελλάδα, με την παρουσία πέντε συσκευών και πλάνο λανσαρίσματος επιπλέον τριών, συνολικά 8 εντός του 2022, συμμετέχει ως ο Επίσημος Χορηγός Smartphone στην γιορτή του Ποδοσφαίρου, συνεπής στο στόχο της και στο πλάνο επενδύσεων που έχει καταρτίσει, προκειμένου να κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού, προσφέροντας Κορυφαία Τεχνολογικά Προϊόντα.

Η vivo υπέγραψε εξαετή συμφωνία χορηγίας με τη FIFA το 2017 και η φετινή διοργάνωση στο Κατάρ είναι το δεύτερο Παγκόσμιο Κύπελλο που χορηγεί παραμένοντας προσηλωμένη στην υποστήριξη της ανάπτυξης του ποδοσφαίρου παγκοσμίως.

Το νέο vivo X Fold+ θα είναι το επίσημο Smartphone του FIFA World Cup 2022TM και είναι η πρώτη φορά που αναδιπλούμενο smartphone υποστηρίζει την διοργάνωση, στα 118 χρόνια ιστορίας της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου(FIFA).

Η κορυφαία τεχνολογία αναδιπλούμενης οθόνης για την οποία διακρίνεται η συσκευή αλλά και η λειτουργικότητά της, θα υποστηρίζει για σχεδόν ένα μήνα τους αγώνες, την διοργάνωση και τους ανθρώπους του Παγκοσμίου Κυπέλου Ποδοσφαίρου στο Κατάρ.

Image removed.

Ως ο μοναδικός χορηγός από τον κλάδο των smartphone, η vivo στοχεύει να ενώσει τους φίλους του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο, μέσω της κορυφαίας τεχνολογίας και του σχεδιασμού που χαρακτηρίζουν τα κινητά της τηλέφωνα, ώστε οι φίλαθλοι ανά τον πλανήτη να ζήσουν με ιδιαίτερη χαρά κάθε συναρπαστική στιγμή!

Στόχος της χορηγίας της vivo στο FIFA World Cup Qatar 2022™, είναι να προσφέρει στους φίλους του ποδοσφαίρου, στο προσωπικό της διοργάνωσης, όπως και σε κάθε φίλαθλο, smartphones που μέσα από την καθημερινή χρήση απαντάνε στις προκλήσεις των αναγκών του σύγχρονου τρόπου ζωής και με καινοτόμες τεχνολογίες, αναβαθμίζουν την καθημερινότητά του τελικού καταναλωτή.

Η vivo συνεισφέρει με τον πλέον σύγχρονο τρόπο, μέσα από τα προϊόντα τις, στις υψηλές απαιτήσεις της επιτυχούς διεξαγωγής του FIFA World Cup Qatar 2022™.

Ξεκινώντας την επέκτασή της σε παγκόσμιο επίπεδο το 2014, η vivo πλέον, καλύπτει πάνω από 60 χώρες ανά τον κόσμο. Από την πρώτη στιγμή, επικεντρώθηκε στις ανάγκες του καταναλωτή και στην χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, με σκοπό να προσφέρει εξαιρετικά smartphones και προϊόντα wearables στους καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η vivo πιστεύει ότι η ανάπτυξη του αθλητισμού και η τεχνολογία, μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία: να παρακινούν τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα μέσω συνεχών ανακαλύψεων και καινοτομιών.

H vivo, ως ο επίσημος χορηγός από τον χώρο των smartphones στο FIFA World Cup 2022 Qatar, στοχεύει να προσκαλέσει καταναλωτές και φιλάθλους να καταγράψουν συναρπαστικές στιγμές μέσα από τις κινητές τους συσκευές, μοιραζόμενοι την μαγεία του ποδοσφαίρου με οικογένεια και φίλους.

Η vivo μαζί με το FIFA World Cup Qatar 2022™, επιθυμούν να ενώσουν το κοινό παγκοσμίως μέσω της αγάπης για το ποδόσφαιρο, το οποίο ως ένα από τα κυρίαρχα αθλήματα, είναι ευρέως γνωστό και δημοφιλές σε όλο τον κόσμο, με βασικά χαρακτηριστικά την ομαδική δουλειά και την επιμονή για την επίτευξη ενός στόχου.

Ανεξαρτήτως φυλής, φύλου και ηλικίας, το ποδόσφαιρο πάντα έχει την δύναμη να ενώνει ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες με σκοπό να χτίσει δυνατές σχέσεις που καταρρίπτουν τους περιορισμούς. Αναμένεται ότι το κοινό της διοργάνωσης θα ξεπεράσει τους 5 δισεκατομμύρια οπαδούς, ενώ θα καταγράψει πάνω από 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες συσκευών vivo.

Επίσης κατά την διάρκεια του FIFA World Cup Qatar 2022™ η vivo θα λανσάρει την καμπάνια #vivogiveitashot στην οποία συμμετέχει και η Ελλάδα, που στοχεύει να δώσει σε ανθρώπους από όλο το κόσμο, την ευκαιρία να εκφράσουν την αγάπη τους για το ποδόσφαιρο, μέσα από τις φωτογραφικές λήψεις και video με κινητές συσκευές vivo.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA