12-04-2018

Ανοίγει φτερά σε νέους ελληνικούς προορισμούς η Lufthansa

Την περαιτέρω ενίσχυση των δρομολογίων του προς ελληνικούς δημοφιλείς προορισμούς για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο δρομολογεί ο όμιλος Lufthansa μετά την αύξηση 12% που κατέγραψαν πέρυσι οι επιβάτες που ταξίδεψαν με τον αερομεταφορέα προς τη χώρα μας αλλά και την αύξηση της πληρότητας κατά 6% που πέτυχαν στις πτήσεις της Lufthansa προς Ελλάδα.

Η θετική χρονιά αντανακλά αφενός την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας, αλλά και το γεγονός πως «οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου ήταν και παραμένουν προς τη σωστή κατεύθυνση».

Διψήφια είναι και η άνοδος που αναμένεται για την τρέχουσα χρονιά, όπως ανέφεραν τα στελέχη του Ομίλου κατά την διάρκεια ενημερωτικής συζήτησης με τους εκπροσώπους του Τύπου στην Αθήνα, όπου παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις του Ομίλου τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά.

Αναλυτκότερα, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa, Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, o Όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες (Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings), και μέχρι σήμερα έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια προσφέροντας έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Ωστόσο η εταιρεία θα αυξήσει περαιτέρω το πτητικό της πρόγραμμα προς τη χώρα μας εγκαινιάζοντας φέτος το καλοκαίρι νέα δρομολόγια: Η Lufthansa θα συνδέει την Σαντορίνη με την Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα - Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά τις Βρυξέλλες με την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη.

Τις 18 φτάνουν και οι νέες συνδέσεις που θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι η Eurowings, χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa. Συγκεκριμένα θα συνδέει την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας.

Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss, θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη.

Ο κ. Τζεβελέκος αναφέρθηκε και στη Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, που, όπως είπε, «δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά "Special Moments" με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Ομίλου Lufthansa, Πήτερ Πούλεμ, παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου, η οποία στηρίζεται σε τρεις κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες.

Αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος.

Για το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.

Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος πωλήσεων χαρακτήρισε την προηγούμενη χρονιά ορόσημο για την εταιρεία αφού κατάφερε να αποκτήσει σημαντικές διακρίσεις. «Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax» υπογράμμισε ο κ. Πούλεμ.

Επιπλέον αναφέρθηκε και στη νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa, τονίζοντας πως είναι πιο σύγχρονη από ποτέ και πως αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου.

Διευκρινίζοντας ότι οι επενδύσεις σε νέα πιο αποδοτικά αεροσκάφη θα συνεχιστούν ένα μεγάλο ποσό θα κατευθυνθεί και στην εξατομίκευση της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων τους.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Όμιλος Lufthansa είναι ηγέτης στην αγορά των αερομεταφορών στην Ευρώπη και o μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος στον κόσμο, όσον αφορά τον κύκλο εργασιών του.

Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη του Ομίλου (Hub Αirlines), Lufthansa, SWISS και Austrian Airlines, ξεχωρίζουν ως premium brands και εξυπηρετούν τις εγχώριες αγορές τους από τους κόμβους της Φρανκφούρτης, του Μονάχου, της Ζυρίχης και της Βιέννης. Επίσης, μέσω της Eurowings, ο Όμιλος προσφέρει στην αναπτυσσόμενη αγορά ταξιδιών αναψυχής απευθείας πτήσεις (point-to-point) κοντινών και μακρινών αποστάσεων.

Ωστόσο ο Όμιλος Lufthansa έχει επεκταθεί με επιτυχία και σε άλλους κλάδους του τομέα της αεροπορίας, μέσω θυγατρικών εταιρειών Παροχής Υπηρεσιών (Service Companies), κάθε μια από τις οποίες κατέχει παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Οι αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa εξυπηρετούν 343 προορισμούς σε 103 χώρες προσφέροντας 15.415 πτήσεις κάθε εβδομάδα. Ο συνολικός στόλος του Ομίλου αποτελείται από 728 αεροσκάφη περίπου (Δεκέμβριος 2017), ενώ οι παραλαβές νέων αεροσκαφών θα συνεχιστούν έως το 2025.

Το 2017, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 130.000 άτομα προσωπικό, καλωσόρισε 130 εκατομμύρια επιβάτες στις πτήσεις του και σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 35,6 δισεκατομμυρίων ευρώ.