Ειδήσεις
14-06-2018

Οι Γάλλοι ταξιδεύουν στην Ελλάδα μέσα από τρεις πρωτότυπες διαδρομές

Μια πρωτότυπη καμπάνια του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ξεκίνησε ο δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με την Mastercard με στόχο να συστήσει τις ελληνικές ομορφιές κι εμπειρίες στο Γαλλικό κοινό, σε μια προσπάθεια να καθιερωθεί η πόλη μας ως ανερχόμενο citybreak προορισμό.

Στο Athens Tourism Partnership, στον κύκλο συνεργασιών του οποίου συμμετείχαν μέχρι χθες η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προστίθεται πλέον και μια από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στο χώρο των πληρωμών η Mastercard ξεκινώντας μια ψηφιακή καμπάνια για την προβολή της χώρα στο εξωτερικό. Επί της ουσίας η καμπάνια προσφέρει στους κατόχους καρτών Mastercard την δυνατότητα να απολαύσουν μοναδικές βιωματικές εμπειρίες που αφορούν στη γαστρονομία την φιλοσοφία και την αστρονομία.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να απαντήσει στην σημερινή πρόκληση που αντιμετωπίζει ο προορισμός της Αθήνας μας που δεν είναι άλλη από την δυσκολία σε αρκετές των περιπτώσεων να βρουν τις αυθεντικές εμπειρίες που αναζητούν. 

«Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσα από το Athens Tourism Partnership είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το  συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης στο πλαίσιο της παρουσίασης.

Χαρακτηρίζοντας την σύμπραξη αυτή ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας, ο κ. Καμίνης σημείωσε ότι από την μεγάλη πτώση της τουριστικής κίνησης που βιώσαμε το 2012 όταν οι αφίξεις έπεσαν στα 2,5 εκατ. το 2017 καταφέραμε να διπλασιάσουμε τους επισκέπτες της πόλης μας φτάνοντας τα 5 εκατ. ενώ η ανοδική αυτή πορεία συνεχίζεται και το 2018. Συγκεκριμένα, όπως διευκρινίστηκε, το α' τετράμηνο του έτους οι πληρότητες στην Αθήνα έχουν αυξηθεί κατά 5%, ενώ οι αφίξεις από το Ελευθέριος Βενιζέλος μόνο το α' πεντάμηνο καταγράφουν αύξηση 25%. Στα ποσοστά αυτά αξίζει να αναφερθεί και η αύξηση των citybreak επισκεπτών η οποία αγγίζει το 30%. «Από τους 10 τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα οι 4 είναι citybreak» ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Αθηναίων. 

«Την αύξηση αυτή προσπαθούμε να την σταθεροποιήσουμε αλλά και να την πολλαπλασιάσουμε με διάφορες πρωτοβουλίες και δράσεις που πραγματοποιούμε στο κέντρο. Όπως η πόλη στο τετράγωνο που προσπαθεί να τονώσει την επιχειρηματικότητα αλλά και να ξαναδώσει ζωή στις γειτονίες του κέντρου που παρακμάζουν. Επιπλέον ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε και στο φαινόμενο Aibnb τονίζοντας ότι πέρα από την θετική του πλευρά, την αύξηση δηλαδή της επισκεψιμότητας σε περιοχές που υποφέρουν από εγκατάλειψη των κατοίκων και δεν υπάρχει ζωή, υπάρχει και μάλιστα έντονη και η αρνητική του όψη, αφού ελλείψει προγραμματισμού αλλοιώνει τον χαρακτήρα των παραδοσιακών γειτονιών της Αθήνας. Όπως σημείωσε ο δήμος επιθυμεί την μεικτή χρήση των γειτονιών της πόλης και για το σκοπό αυτό θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του επόμενου μήνα ευρεία σύσκεψη φορέων της πόλης, με την συμμετοχή και εκπροσώπων της Airbnb αλλά και δημοτικών αρχών άλλων πόλεων της Ευρώπης που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, όπως η Βαρκελώνη, ώστε να βρεθεί τρόπος να «μπει το καταρχήν θετικό φαινόμενο σε σωστό δρόμο».

Αναφερθείς στην ψηφιακή καμπάνια ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), κ. Αλέξης Γαληνός, διευκρίνισε ότι έχει ξεκίνησε από την αγορά της Γαλλίας, με τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders», και προωθεί τρεις βιωματικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στην πόλη μέσω των οποίων, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα την Αθήνα και τα κρυμμένα μυστικά της. 

 

Όπως ανέφερε ο σχεδιασμός των εμπειριών βασίστηκε στις εμπειρίες που έχει διαπιστωθεί ότι αναζητούν οι τουρίστες. Οι τρείς εμπειρίες, που σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την συνεργασία αυτή με την Mastercard, εμπνέονται από την Φιλοσοφία, τη Γαστρονομία και τη Κλασσική Αθήνα και αφορούν σε θεματικές ξεναγήσεις με έντονα διαδραστικά στοιχεία, που αναδεικνύουν την Αθήνα μέσα από μία διαφορετική σκοπιά και δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν στιγμές ανεκτίμητης αξίας για τέσσερις ολόκληρες ώρες.

Στην περίπτωση της γαστρονομίας ο επισκέπτης που έρχεται στην πόλη τριγυρίζει στις τοπικές αγορές για να γνωρίσει τα ελληνικά προϊόντα και επιλέγει ποια από αυτά θέλει να χρησιμοποιήσει μυούμενος στα μυστικά της ελληνικής κουζίνας. Στην περίπτωση της Φιλοσοφίας ακολουθώντας τα βήματα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη οι επισκέπτες συμμετέχουν σε ένα αρχαίο ελληνικό συμπόσιο που εξελίσσεται επί υπαίθριας σκηνής, ακριβώς στο πάρκο που άλλοτε φιλοξένησε την Ακαδημία του Πλάτων αναλύοντας τα μυστήρια του Έρωτα - ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα  μεταξύ των Αθηναίων φιλοσόφων. Κι όλα αυτά μετά από μια ξενάγηση στο Λύκειο του Αριστοτέλη και στο ψηφιακό μουσείο αφιερωμένο στον Πλάτωνα. Τέλος η εμπειρία της αστρονομίας περιλαμβάνει την περιήγηση των τουριστών στον Παρθενώνα και στο Αστεροσκοπίο Αθηνών όπου μυούνται στην θαυμαστή τέχνη της αρχαίας ελληνικής αστρονομίας.

Στόχος της καμπάνιας όπως εξήγησε από πλευράς της η Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα κυρία  Άσπα Παλημέρη, είναι να «δημιουργήσει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών μας και να τους φέρνει κοντά σε αυτά που αγαπούν» Με αυτή την καμπάνια, όπως εξήγησε, θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν και είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με το δήμο Αθηναίων. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή και συμπράξεις με δημόσιους φορείς είναι στο DNA της Mastercard, παγκοσμίως».

Να υπενθυμίσουμε ότι με όχημα το Athens Tourism Partnership ο δήμος Αθηναίων ανέλαβε πριν από δύο χρόνια την πρωτοβουλία να φέρει κοντά κορυφαίους φορείς του τουρισμού, όπως η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, σε μια πρωτοποριακή σύμπραξη μεταξύ δημόσιου κι ιδιωτικού τομέα, η οποία με την υποστήριξη της Marketing Greece έθεσε ως στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή καθιέρωσή της ως κορυφαίου city break προορισμού στη νότια Ευρώπη. Η συνεργασία με την Mastercard  εγκαινιάζει το επόμενο μεγάλο βήμα για το Athens Tourism Partnership που προβλέπει τη διεύρυνσή του με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας