Υγεία

Οι 9 τρόποι να γυμναστείτε ευχάριστα μέσα στο σπίτι

Υπάρχουν πολλές απλές ασκήσεις που μπορούν να γίνουν μέσα στο σπίτι και να σας βοηθήσουν να επιτύχετε στόχους για σύσφιξη, αδυνάτισμα, ακόμη και γράμμωση. Όπως μάς εξηγεί η καθηγήτρια φυσική αγωγής Γκέλυ Τζιβινίκου, «τις πιο πολλές από τις ασκήσεις, μπορούμε να τις κάνουμε με τρόπους που δεν φανταζόμαστε». 

9
Χορέψτε 

Το να χορεύεις, μόνος ή με παρτενέρ, είναι σίγουρα ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους για εύκολη γυμναστική στο σπίτι. Όταν επιστρέφετε σπίτι μετά τη δουλειά, βάλτε μουσική ενώ περιμένετε το νερό να βράσει στο βραστήρα και χαλαρώστε. Ο χορός μπορεί να ανακουφίσει από την ένταση και να βελτιώσει τη διάθεση, ενώ το να χορεύετε με κάποιον άλλον είναι ένας ωραίος τρόπος για να δείξετε την αγάπη σας. Απολαύστε τη μουσική μέχρι να μείνετε με κομμένη την ανάσα και σίγουρα θα αισθανθείτε το όφελος!

Προηγούμενο
Επόμενο
8
Ασκήσεις στα έπιπλα 

Όσοι έχετε παιδιά, μπορεί να σας φανεί διασκεδαστικό να ζητήσετε τη βοήθειά τους για να δημιουργήσετε ασκήσεις για γυμναστική για το σπίτι, χρησιμοποιώντας μόνο αντικείμενα που έχετε ήδη. Ειδικά οι σκάλες είναι φανταστικές για να ανεβάσουν τον καρδιακό παλμό – και το να κυνηγάτε το παιδί σας πάνω και κάτω στις σκάλες είναι ιδανική δικαιολογία για να αποκτήσουν οι σκάλες σας χρήση. Το να παίζετε με τα παιδιά ή τα κατοικίδιά σας στο σπίτι είναι διασκεδαστικό για όλους, και μπορεί το να κρέμεστε ανάποδα από τον καναπέ να είναι το ιδανικό επίπεδο καρδιαγγειακής άσκησης για σας. Απλά θυμηθείτε να παίζετε με ασφάλεια!

Προηγούμενο
Επόμενο
7
 Δουλειές σπιτιού 

Μπορεί να ακουστεί περίεργο, αλλά το να τρίψετε και να βάψετε το ταβάνι του σπιτιού σας μπορεί να είναι μία εξίσου αποτελεσματική γυμναστική, όπως το τρέξιμο. Η προσπάθεια και η κίνηση που καταβάλλονται σε μια βαριά δουλειά σπιτιού είναι πραγματικά εξαιρετική για τους μύες και την καρδιά. Σκεφτείτε να καθαρίσετε τη σοφίτα ή την αποθήκη, να τρίψετε τους τοίχους, να μετακινήσετε τα έπιπλα και να σκουπίσετε από κάτω ή απλά να σιδερώστε μια μεγάλη στοίβα ρούχα – όλη αυτή η κίνηση είναι καλή για τους μύες σας!

Προηγούμενο
Επόμενο
6
Βάρη

Αν ονειρεύεστε γραμμωμένους μύες, αλλά φοβάστε τα μεγάλα, περίπλοκα μηχανήματα με βάρη στο γυμναστήριο, ίσως θα μπορούσατε να αγοράσετε κάποιους απλούς αλτήρες για να σηκώνετε ελαφριά βάρη στο σπίτι. Σε αυτό το μπορείτε να βρείτε ασκήσεις για εύκολη γυμναστική στο σπίτι, χρησιμοποιώντας ευρέως διαθέσιμα βάρη.

Προηγούμενο
Επόμενο
5
Όργανα γυμναστικής 

Αν ποτέ αναρωτηθήκατε πώς μπορείτε να κάνετε γυμναστική στο σπίτι πιο εντατικά, η απάντηση μπορεί να βρίσκεται σε ένα ποδήλατο γυμναστικής ή σε ένα διάδρομο. Τα όργανα γυμναστικής είναι πλέον πιο φτηνά από ότι στο παρελθόν, ενώ το να έχετε ένα ελλειπτικό όργανο γυμναστικής μπροστά από την τηλεόραση αποτελεί ένα φανταστικό κίνητρο, για να το χρησιμοποιήσετε. Αγοράστε όργανα γυμναστικής που ανταποκρίνονται στις ανάγκες, το χώρο και τις οικονομικές σας δυνατότητες, και θυμηθείτε να χρησιμοποιείτε τον καινούργιο εξοπλισμό γυμναστικής σας με ασφάλεια.

Προηγούμενο
Επόμενο
4
Ασκήσεις στον καναπέ

Αν συνηθίζετε να μην κινείστε πολύ μέσα στη μέρα ή είστε απλά κουρασμένοι για να κάνετε οτιδήποτε κουραστικό, όταν επιστρέφετε σπίτι από τη δουλειά, οι ασκήσεις του καναπέ μπορεί να αποδειχθούν αυτό που χρειάζεστε. Ιδιαίτερα οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας μπορούν να επωφεληθούν κάνοντας κάποιες απλές ασκήσεις έκτασης κάθε λίγες ώρες, καθώς η κυκλοφορία του αίματος επωφελείται σημαντικά από τις ήπιες κινήσεις. Όταν βλέπετε τηλεόραση, προσπαθήστε να ανεβάζετε και να κατεβάζετε τα χέρια σας κάθε περίπου δέκα λεπτά, τεντώνοντας τα δάχτυλα όσο πιο ψηλά γίνεται, σηκώνοντας, στη συνέχεια, και κατεβάζοντας κάθε πόδι, σαν να περπατάτε. Κάθε φορά που θα έχετε τη διάθεση, μπορείτε να ακολουθείτε το πλήρες πρόγραμμα που βρίσκεται σε αυτό το σύνδεσμο και μπορεί να είναι ευεργετικό για το πρόγραμμα άσκησής σας.

Προηγούμενο
Επόμενο
3
Βιντεοπαιχνίδια κίνησης 

Η καρδιαγγειακές ασκήσεις αποτελούν σημαντικό κομμάτι της υγείας, καθώς  όλοι οι μύες επωφελούνται, γιατί διατηρούνται σε φόρμα, συμπεριλαμβανομένης και της καρδιάς. Τα τελευταία χρόνια κυκλοφορούν αρκετά διαδραστικά βιντεοπαιχνίδια τα οποία είναι εξαιρετικά για άσκηση. Κάποια περιλαμβάνουν χορό και είναι επίσης ένας ιδανικός, διασκεδαστικός τρόπος για να αυξήσετε τον καρδιακό σας παλμό. Για κάποιους ανθρώπους είναι ευκολότερο να αφιερωθούν σε ασκήσεις γυμναστικής που περιέχουν το στοιχείο του ανταγωνισμού, κι αυτά τα βιντεοπαιχνίδια είναι ένας πολύς καλός τρόπος να τα παίξετε μαζί με φίλους ή το σύντροφό σας.

Προηγούμενο
Επόμενο
2
Βίντεο για αεροβικές ασκήσεις 

Τα βίντεο ευεξίας και γυμναστικής δεν ξεκίνησαν ούτε τελείωσαν τη δεκαετία του ’90. Απλώς τότε ήταν μία περίοδος υπερ-ανάπτυξης από τους Αμερικανούς. Υπάρχουν ακόμα πολλά διαθέσιμα προγράμματα γυμναστικής για να δοκιμάσετε δωρεάν, τόσο στο YouTube, όσο και σε δορυφορικά τηλεοπτικά κανάλια. Προσπαθήστε να βρείτε κάτι που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο ευεξίας σας, γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο αποθαρρυντικό από το να μη μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες του γυμναστή στο βίντεο. Η έντονη δραστηριότητα μπορεί να σας δώσει μερικές ιδέες για γυμναστική στο σπίτι. Κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας, κάντε 20 άλματα ενώ περιμένετε μπροστά από το φούρνο μικροκυμάτων. Μπορεί να μην ακούγονται ως σημαντική άσκηση, αλλά συμβάλλουν στο να σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα.

Προηγούμενο
Επόμενο
1
Παραμείνετε όρθιοι

Αν υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε όρθιοι αντί καθιστοί, τότε σταθείτε όρθιοι. Είναι γνωστό πώς χρησιμοποιούμε περισσότερους μύες όταν στεκόμαστε όρθιοι, κι αυτό συμβάλλει στην αυξημένη κυκλοφορία του αίματος και τον αυξημένο καρδιακό παλμό. Μην καθίσετε σε καρέκλα για να ψιλοκόψετε τα λαχανικά, σταθείτε όρθιοι και θα γυμνάσετε περισσότερους μύες και θα κάψετε και περισσότερες θερμίδες. Όταν αυτός ο απλός κανόνας συνδυάζεται με ένα πρόγραμμα γυμναστικής, μπορεί να αλλάξει ακόμα και τον τρόπο που αντιμετωπίζετε την ίδια τη γυμναστική.

Προηγούμενο