Υγεία

8 τρόφιμα για αισθανθείτε καλύτερα όταν είστε άρρωστοι

Γνωρίζεται ποια είναι τα τρόφιμα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και μάς προστατεύουν από το κοινό κρυολόγημα, αλλά και τις ιώσεις; Ποια έχουν τις πιο πολλές βιταμίνες, αλλά είναι και ευχάριστα στη γεύση; Δείτε τα, απολαύστε τα και ξεχάστε τις τεχνητές βιταμίνες. 

8
Τζίντζερ

Το τζίντζερ δεν είναι απλώς ένα ιδιαίτερα γευστικό καρύκευμα. Συμβάλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή συμφόρηση και έχει αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Μπορούμε να το βράσουμε σαν τσάι ή να το προσθέσουμε στο φαγητό. 

Προηγούμενο
Επόμενο
7
Ξηροί καρποί

Σε κάθε τους μορφή, καθαρισμένοι ή με το φλοιό τους, οι ξηροί καρποί είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να αυξήσουμε τα επίπεδα πρωτεϊνών στον οργανισμό και να προσλάβουμε «καλά» λιπαρά στη φάση που είμαστε άρρωστοι. Κι αυτό διότι ο οργανισμός θα τα χρησιμοποιήσει ως ενέργεια για την αντιμετώπιση των ιών. 

Προηγούμενο
Επόμενο
6
Γιαούρτι

Το γιαούρτι μπορεί να είναι ελαφρύ, είναι όμως και πηγή πρωτεϊνών, οι οποίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον αμυντικό μηχανισμό του οργανισμού. Επίσης, περιέχουν προβιοτικά ή καλά βακτήρια, τα οποία είναι σημαντικά, ειδικά σε περίπτωση που χρειαστεί να πάρουμε αντιβίωση. 

Προηγούμενο
Επόμενο
5
Φρούτα με βιταμίνη C

Ό,τι πιο σοβαρό πρέπει να υπάρχει στη διατροφή κατά του κρυολογήματος, είναι η βιταμίνη C. προτιμάμε τα εποχικά φρούτα όπως είναι τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια, μήλα, αχλάδια, ρόδια κ.λπ. Επίσης, το λεμόνι είναι φουλ στη βιταμίνη C. 

Προηγούμενο
Επόμενο
4
Λιπαρά ψάρια 

Τόνος, σολομός, σαρδέλα. Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, τα λιπαρά ψάρια αυξάνουν τη δράση των λευκών αιμοσφαιρίων (Β κυττάρων) που συμβάλουν στην ανταπόκριση του ανοσοποιητικού συστήματ

Προηγούμενο
Επόμενο
3
Κριθάρι

 Το κριθάρι (όχι το κριθαράκι που είναι ζυμαρικό) περιέχει σελήνιο, ένα συστατικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα μέσω της αντιοξειδωτική δράσης του. Μπορούμε να το βράσουμε και να φτιάξουμε σαλάτες, να το προσθέσουμε σε σούπες κ.λπ.
 

Προηγούμενο
Επόμενο
2
Αυγά 

Μπορεί να μην είναι το πρώτο τρόφιμο που μάς έρχεται στο μυαλό όταν είμαστε αδιάθετοι, ωστόσο  οι ειδικοί έχουν καταλήξει ότι είναι το πιο πλούσιο φαγητό σε διατροφική αξία και το πιο κατάλληλο για περιόδους που χρειαζόμαστε κάτι να μας τονώσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. 

Προηγούμενο
Επόμενο
1
Μπανάνες 

Γεμάτες με κάλιο που βοηθάει τους μύες, βιταμίνη Β6 για το νευρικό σύστημα και πολλές φυτικές ίνες, οι μπανάνες, όπως έχει φανεί και από μελέτες, είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για ασθενείς. Σημαντικό συστατικός της είναι και το κάλιο, το οποίο φροντίζει αντικατάσταση των ηλεκτρολυτών, πολύτιμων ουσιών όταν αισθανόμαστε τις δυνάμεις μας να μας εγκαταλείπουν. 

Προηγούμενο