Υγεία

Οι 9 τροφές που δίνουν «δύναμη» στην αερόβια άσκηση

Tο φαγητό που τρώμε πριν, αλλά και μετά την γυμναστική, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην άσκηση και στα αποτελέσματά της. Πρέπει να προσφέρουμε στον εαυτό μας ενέργεια για να αντεπεξέλθει. Ποιες τροφές όμως είναι ιδιαίτερα ωφέλιμες αν κάνουμε κατά βάση αερόβια άσκηση, και ειδικά τρέξιμο.

9
Καρύδια

Το ιδανικό σνακ για όλους, και ειδικά για όσους γυμνάζονται τακτικά. Τα καρύδια περιέχουν φυτικές ίνες, πολύ καλές ποσότητες μονοακόρεστων λιπαρών, αντιοξειδωτικών και βιταμινών του συμπλέγματος Β.
 

Προηγούμενο
Επόμενο
8
Σολομός

Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και λιπαρών ω-3, που φροντίζουν περισσότερο από κάθε τι την υγεία της καρδιάς μας. Προσπαθήστε να εντάξετε αυτό το ψάρι στην διατροφή σας, όπως και άλλα λιπαρά ψάρια (σαρδέλες, τόνος).

Προηγούμενο
Επόμενο
7
Σπανάκι

Το σπανάκι περιέχει ουσίες που ενισχύουν την μεταφορά οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών στους μύες, αλλά και τεράστιες ποσότητες βιταμινών και σιδήρου.

Προηγούμενο
Επόμενο
6
Blueberries

Πόσες φορές έχουμε μιλήσει για το θαυματουργό αυτό μούρο; Περιέχει τεράστιες ποσότητες ινών και αντιοξειδωτικών σε σχέση με το μέγεθός του, με πολύ χαμηλές θερμίδες. Επιπλέον, περιέχουν μαγγάνιο, που βοηθά στην μετατροπή υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπαρών σε ενέργεια.

Προηγούμενο
Επόμενο
5
Γλυκοπατάτες

Γεμάτες ίνες, αντιοξειδωτικά όπως το β-καροτένη αλλά και μέταλλα, οι γλυκοπατάτες είναι από τους πιο δυνατούς μας συμμάχους στο αδυνάτισμα, το χτίσιμο μυών και την διατήρηση της φυσικής μας κατάστασης.

Προηγούμενο
Επόμενο
4
Αυγά

Ίσως από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης. Μας βοηθούν να επιταχύνουμε την αποκατάσταση των μυών μετά την γυμναστική. Ένα αυγό περιέχει περίπου 10% της καθημερινής μας ανάγκης σε πρωτεΐνη, αλλά και 30% της καθημερινής μας δόσης σε βιταμίνη Κ, που φροντίζει τα οστά μας.

Προηγούμενο
Επόμενο
3
Αβοκάντο

Το αβοκάντο όχι μόνο είναι καλή πηγή φυτικών ινών, αλλά και εξαιρετική πηγή καλών, μονοακόρεστων λιπαρών, που ο οργανισμός (και ειδικά η καρδιά μας) έχει ανάγκη. Το αβοκάντο περιέχει περισσότερα από 20 αναγκαία θρεπτικά συστατικά.

Προηγούμενο
Επόμενο
2
Φακές

Με παρόμοιο τρόπο λειτουργούν και οι φακές, αλλά περιέχουν και μεγάλες δόσεις σιδήρου, που είναι απαραίτητος για την καλή υγεία του οργανισμού. Η έλλειψη σιδήρου μας κάνει νωχελικούς και εξασθενεί το ανοσοποιητικό. Επιπλέον, οι φακές περιέχουν κάλιο, που είναι σημαντικός ηλεκτρολύτης.

Προηγούμενο
Επόμενο
1
Φασόλια

Τα φασόλια περιέχουν μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης, άρα όχι μόνο προσφέρουν ενέργεια, αλλά βοηθούν και στην μυϊκή αποκατάσταση μετά την γυμναστική. Οι υδατάνθρακές τους καίγονται αργά, δίνοντας σταθερή ενέργεια, που είναι αναγκαία για τους δρομείς.

Προηγούμενο