Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

F1: Περίπατος στο Αζερμπαϊτζάν για τη Red Bull Racing μετά το φιάσκο της Ferrari

Κανόνας τείνουν να γίνουν οι αστοχίες της Scuderia Ferrari στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, είτε αφορούν θέματα στρατηγικής είτε αξιοπιστίας. Η ιταλική ομάδα είδε και τα δύο της μονοθέσια να εγκαταλείπουν από μηχανικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα η Red Bull Racing που έφθασε εύκολα στο 1-2 με τους Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ, να αυξήσει το προβάδισμά της και στους δύο βαθμολογικούς πίνακες. 

O παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 σημείωσε την 5η φετινή του νίκη και 25η στην καριέρα του στο θεσμό, περνώντας ένα εύκολο απόγευμα στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. O Φερστάπεν έχει πλέον 150 βαθμούς, έναντι 129 του Πέρεζ και 116 του Λεκλέρ. Στους κατασκευαστές, τους 279 βαθμούς έφθασε η Red Bull Racing, στους 199 έμεινε η Scuderia Ferrari και στους 161 ανέβηκε η Mercedes. 

Τα προβλήματα για τη Ferrari άρχισαν στον 9ο γύρο, όταν ο Κάρλος Σάινθ υποχρεώθηκε να ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του, πιθανόν από πρόβλημα στο κιβώτιο. Δώδεκα γύρους αργότερα και ενώ είχε τεθεί επικεφαλής του αγώνα μετά τα πρώτα pit stop, ο Σαρκ Λεκλέρ είδε να βγαίνει άσπρος καπνός από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του. 

Ο Μονεγάσκος οδηγός που απομακρύνθηκε κι άλλο από την κορυφή της βαθμολογίας, δήλωσε πολύ απογοητευμένος από τα συνεχή προβλήματα της Ferrari. Η προηγούμενη φορά που και τα δύο μονοθέσια της Ferrari δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν αγώνα της F1 ήταν στο Grand Prix της Μόντσα το 2020.

Θετικός ήταν ο απολογισμός της Mercedes-AMG, παρά το γεγονός ότι υπολείπεται σε ταχύτητα, έναντι τόσο της Red Bull Racing όσο και της Ferrari. Ο Τζορτζ Ράσελ ανέβηκε για τρίτη φορά φέτος στο βάθρο, ενώ ο Λούις Χάμιλτον εξασφάλισε την 4η θέση, περνώντας στον 44ο γύρο τον Πιερ Γκασλί της AlphaTauri.

Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται χωρίς διακοπή, με το Grand Prix Καναδά το τριήμερο 17-19 Ιουνίου.

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA