Τα ερυθρόλευκα του Ολυμπιακού θα φορά και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Αβραάμ Παπαδόπουλος, καθώς ανανέωσε τη συνεργασία του με του πρωταθλητές για έναν ακόμη χρόνο, ως το 2023, και αναμένεται να κλείσει εκεί την πλούσια καριέρα του.
Διαβάστε ακόμη: Ολυμπιακός: Μετά τον Ελ Αραμπί ανανέωσε το συμβόλαιό του και ο Ματιέ Βαλμπουενά
Η ανακοίνωση των «ερυθρόλευκων» σημειώνει: «Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση συμβολαίου του Αβραάμ Παπαδόπουλου.
Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός θα συνεχίσει να φορά τα «ερυθρόλευκα» και τη σεζόν 2022-23.
Με 175 συμμετοχές στο πρώτο του πέρασμα από το Λιμάνι και 36 στο δεύτερο, ο Αβραάμ Παπαδόπουλος έχει συμπληρώσει 211 ματς με τη φανέλα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, σε συνολικά 11 χρόνια παρουσίας του στην ομάδα, έχοντας παράλληλα σημειώσει και έξι γκολ.
Ο αρχηγός του Θρύλου έχει κατακτήσει εννέα πρωταθλήματα Ελλάδας (2008-09, 2010-11, 2011-12, 2012-13, 2013-14, 2014-15, 2019-20, 2020-21, 2021-22) και τέσσερα κύπελλα (2008–09, 2011–12, 2012–13, 2019–20)».
- Από το Brexit στη χαμένη ευκαιρία: Πώς ο Κιρ Στάρμερ έγινε άλλη μία συνιστώσα της αστάθειας
- «Χάρηκα, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου»: Το σχόλιο της Λιάνας Κανέλλη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στέλλα Μπεζαντάκου: «Με δούλευαν» - Ο λόγος που κατέθεσε αγωγή 30.000 ευρώ κατά της Μαρίνας Σάττι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.