Μενού
  • Α-
  • Α+

Η αποτελεσματικότητα των κατ' οίκον παραδόσεων ήταν πάντα το ζητούμενο για τις εταιρείες μεταφορών αλλά ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού το θέμα αυτό ήρθε στο προσκήνιο. Με τις διαδικτυακές παραγγελίες αγαθών να εκτοξεύονται, η ανάγκη εξεύρεσης νέων, πιο αποτελεσματικών λύσεων έγινε επιτακτική.

Η FedEx, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα των μεταφορών, διερευνά τη λύση των ρομποτικών παραδόσεων, ανακοινώνοντας τη συνεργασία της με τη Nuro, που είναι μια νέα εταιρεία ρομποτικής. Η Nuro έχει αναπτύξει το R2, που είναι ένα μικρό αυτόνομο όχημα, το οποίο μπορεί να κινείται στο δημόσιο οδικό δίκτυο και να πραγματοποιεί αυτό που λέγεται «last mile delivery», δηλαδή την τελική παράδοση του πακέτου στην πόρτα του πελάτη.

Ο τελικός στόχος αυτής της πρακτικής θα είναι να μειωθεί δραστικά το κόστος, καθώς το μικρό σε μέγεθος R2 θα μπορεί να εκτελεί τις μεταφορές και τις παραδόσεις χωρίς να χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση, ακόμα και σε περιπτώσεις που παρουσιάζουν δυσκολίες, όπως παραδόσεις αργά τη νύχτα ή σε απομακρυσμένες περιοχές που βρίσκονται μακριά από τα συνηθισμένα δρομολόγια.

Τα οχήματα της Nuro ήδη κάνουν παραδόσεις στην περιοχή του Χιούστον, στο Τέξας, για λογαριασμό της αλυσίδας σουπερμάρκετ Kroger και της Domino's Pizza. Το R2 μάλιστα είναι το πρώτο αυτόνομο όχημα παραδόσεων που έχει πάρει άδεια να κινείται σε δημόσιους δρόμους στις ΗΠΑ χωρίς να διαθέτει τιμόνι και πετάλια.

Η Nuro είναι μια εταιρεία που έχει συσταθεί από δύο πρώην μέλη του πρότζεκτ της Google για τα αυτόνομα οχήματα και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει χρηματοδότηση ύψους 1,4 δισεκατομμυρίου δολαρίων από κορυφαία fund, όπως  Woven Capital της Toyota, Softbank και Greylock Management.

Η «μακροχρόνια» όπως ανακοινώθηκε συμφωνία με τη FedEx θα ξεκινήσει πιλοτικά να λειτουργεί επίσης στο Χιούστον. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA