Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Volkswagen ID Buzz: Ο ηλεκτρικός… διάδοχος του Bulli

Η Volkswagen επαναφέρει στη… ζωή το Bulli, το όχημα που χαρακτηρίστηκε ως το «βαν των χίπιδων», παρουσιάζοντας το ID. Buzz. Η σύνδεση των δύο γίνεται μέσω των ρετρό λεπτομερειών στη σχεδίαση του οχήματος αλλά και της μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Το ηλεκτρικό όχημα θα κατασκευάζεται στο Ανόβερο της Γερμανίας και το λανσάρισμά του στην Ευρώπη θα γίνει το φθινόπωρο, τόσο για την επιβατική πενταθέσια έκδοση ID. Buzz όσο και για την επαγγελματική ID. Buzz Cargo. 

Με μήκος 4,71 μέτρα, το ID. Buzz φέρει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 204 ίππων και ροπής 310 Nm, ο οποίος βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh (εκμεταλλεύσιμη 77 kWh) φορτίζεται τόσο σε οικιακό wallbox ισχύος 11 kW όσο και σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από το 5% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά. Η Volkswagen δεν ανακοίνωσε την αυτονομία, ανέφερε πάντως ότι η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ/ώρα.

Το μεταξόνιο στο επιβατικό ID. Buzz και το επαγγελματικό ID. Buzz Cargo φθάνει τα 2,99 μέτρα, παρόμοιο με αυτό του T6.1, παρά το σημαντικά μικρότερο μήκος. Το πλάτος ανέρχεται σε 1,98 μ. και το ύψος σε 1,94 μ. Η χρήση της πλατφόρμας ΜΕΒ εξασφαλίζει στο ID. Buzz πλούσιους εσωτερικούς χώρους. Στην πενταθέσια επιβατική έκδοση, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 1.121 λίτρα, χωρίς αναδίπλωση καθισμάτων. Ενώ στο τριθέσιο επαγγελματικό ID. Buzz Cargo, πίσω από το διαχωριστικό υπάρχει χώρος φόρτωσης 3,9 κυβικών μέτρων. Η Volkswagen θα λανσάρει σε δεύτερο χρόνο μία έκδοση του ID. Buzz με μακρύτερο μεταξόνιο και περισσότερες δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού.

Η Volkswagen διαθέτει με το ID. Buzz τη δυνατότητα αμφίδρομης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και εξ΄αποστάσεως ενημέρωσης του λογισμικού (over the air), τόσο για το σύστημα πολυμέσων όσο και για τη διαδικασία φόρτισης. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη λειτουργία αυτόνομης στάθμευσης ‘Trained Parking’, επικοινωνία με το περιβάλλον ‘Car2X’ και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ‘Travel Assist’.

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA