Εξιτήριο πήρε από την Ευρωκλινική Αθηνών, όπου και νοσηλευόταν μετά το εγκεφαλικό που υπέστη, η Νόρα Κατσέλη. Οπως αναφέρεται, μάλιστα, στο ιατρικό ανακοινωθέν για τη Νόρα Κατσέλη, ολοκληρώθηκε ο κύκλος νοσηλείας της και γι' αυτό λαμβάνει εξιτήριο.
Αναλυτικά το ιατρικό ανακοινωθέν:
«Η κυρία Νόρα Κατσέλη λαμβάνει εξιτήριο σήμερα 24/05/21 ολοκληρώνοντας τον κύκλο νοσηλείας της, μετά από το αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη στις 20/04/21. Εξέρχεται της Μονάδας Εγκεφαλικών της Ευρωκλινικής Αθηνών σε άριστη κατάσταση προς συνέχιση του προγράμματος αποκατάστασης.
Οι θεράποντες ιατροί:
Ζησιμοπούλου Βάσω, Νευρολόγος, Υπεύθυνη Μονάδας Εγκεφαλικών, Ευρωκλινική Αθηνών
Σουγιουλτζόγλου Μιλτιάδης, Διευθυντής Νευροχειρουργός, Ευρωκλινική Αθηνών
Παναγόπουλος Ζώης, Διευθυντής ΜΕΘ, Ευρωκλινική Αθηνών
Ο Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας Ευρωκλινικής Αθηνών:
Κωνσταντίνου Ανδρέας, Διευθυντής Παθολόγος».
- Βάσεις 2026: Ποιες σχολές θα ανέβουν, ποιες θα πέσουν - Η πρώτη εικόνα ανά επιστημονικό πεδίο
- Πανελλήνιες: Η ακραία βαθμολογία μιας από τις κορυφαίες μαθήτριες στην Ελλάδα
- Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της επίθεσης, ήταν μόλις 15 ετών
- Ο Παϊτέρης κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ: «Αν ζητήσει συγγνώμη, θα την ψηφίσουν 700.000 Ρομά»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.