Εκτάκτως στην Αθήνα μεταφέρεται ο ηγούμενος της Μοναδής Βατοπεδίου Εφραίμ λόγω κορονοϊού, καθώς τις τελευταίες ώρες η υγεία του παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση.
Διαβάστε ακόμη: Άρση lockdown: Τι αλλάζει από Δευτέρα - Έξαλλος ο Χαρδαλιάς με το «αντάρτικο» για τη μουσική
Σύμφωνα με πληροφορίες του Open, η Διοίκηση του Αγίου Όρους ζήτησε την επείγουσα μεταφορά του με ελικόπτερο στην πρωτεύουσα, ώστε να εισαχθεί στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός και να νοσηλευτεί σε ΜΑΦ ή ΜΕΘ, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Εφραίμ δεν είχε εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού.
- Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της επίθεσης, ήταν μόλις 15 ετών
- Ο Παϊτέρης κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ: «Αν ζητήσει συγγνώμη, θα την ψηφίσουν 700.000 Ρομά»
- «Κουκουρούκου, μούφες και κουφάθηκα»: Ένα λεξικό των εφήβων της δεκαετίας του 1990
- Η αμηχανία της Σκορδά στην όλο νόημα έναρξη του Buongiorno - «Έχω να πω πάρα πολλά», λέει ο Ουγγαρέζος
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.