Στο νοσοκομείο της Κέρκυρας νοσηλεύεται με κορονοϊό ένα βρέφος 40 ημερών που διαγνώστηκε θετικό στην Covid-19.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα corfutvnews.gr, το νεογνό νοσηλεύεται στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου από το Σάββατο (29/5). Συνολικά στο νοσοκομείο νοσηλεύονται 23 άτομα που έχουν βρεθεί θετικά στον κορονοϊό, ενώ το τελευταίο 48ωρο έχουν καταγραφεί 43 κρούσματα Covid-19 στο νησί.
Σημειώνεται ότι από σήμερα Δευτέρα (31/5) λειτουργεί το mega εμβολιαστικό κέντρο στο νησί με 10 εμβολιαστικές γραμμές με το μονοδοσικό εμβόλιο Johnson & Johnson.
- Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της επίθεσης, ήταν μόλις 15 ετών
- Ο Παϊτέρης κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ: «Αν ζητήσει συγγνώμη, θα την ψηφίσουν 700.000 Ρομά»
- «Κουκουρούκου, μούφες και κουφάθηκα»: Ένα λεξικό των εφήβων της δεκαετίας του 1990
- Η αμηχανία της Σκορδά στην όλο νόημα έναρξη του Buongiorno - «Έχω να πω πάρα πολλά», λέει ο Ουγγαρέζος
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.