Το νέο σποτ του υπουργείου Υγείας για τον εμβολιασμό ανάρτησε στα social media ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. «Είναι στο χέρι μας να προστατεύσουμε την υγεία μας. Το ραντεβού για το εμβόλιο είναι ραντεβού ζωής», αναφέρει χαρακτηριστικά στο μήνυμά του ο Ελληνας πρωθυπουργός.
Το νέο σποτ δείχνει έναν νέο να ετοιμάζεται για διακοπές και να λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο ένα μήνυμα. Στην πρώτη περίπτωση οι φίλοι του, του λένε ότι τον περιμένουν στο λιμάνι για επιβίβαση και στη δεύτερη περίπτωση του στέλνουν ότι μία κοπέλα στην παρέα βρέθηκε θετική στον κορονοϊό και πρέπει να μείνει καραντίνα. «Η διαφορά στο να χαρούμε ή να χαλάσουμε αυτό το καλοκαίρι είναι ένα εμβόλιο. Ο εμβολιασμός είναι ο μόνος τρόπος να χτίσουμε την ανοσία που χρειαζόμαστε. Και η ανοσία όλων μας ξεκινά από την προσωπική ανοσία του καθενός από εμάς», αναφέρει ακόμη το σποτ.
- Κορυφαίοι υπουργοί και στελέχη της ΝΔ «οργώνουν» την περιφέρεια - Πού στοχεύουν οι περιοδείες
- Έγινε το πρώτο βήμα στην Ελβετία: ΗΠΑ και Ιράν συμφώνησαν σε «οδικό χάρτη» 60 ημερών για οριστική συμφωνία
- Υπόθεση Κακαλέτρη: Η ιστορία του μαθητή που αιματοκύλισε σχολείο στη Σπάρτη επειδή έμεινε μεταξεταστέος
- Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στα ανοικτά της Ζακύνθου
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.