Μενού
tempi-bardies
Δυστύχημα στα Τέμπη, βάρδιες | Eurokinissi, Glomex
  • Α-
  • Α+

Την ώρα που 57 άνθρωποι έφευγαν από τη ζωή μετά τη σοκαριστική μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, κάποιοι φαίνεται πως προσπαθούσαν να... γλιτώσουν από τις ευθύνες τους που οδήγησαν στο σοβαρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα που έχει συμβεί ποτέ στη χώρα. Είναι χαρακτηριστικό πως στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το σημείο όπου έγιναν τα τραγικά λάθη από τον άπειρο σταθμάρχη που είχαν αφήσει μονάχο του οι συνάδελφοί του, κάποιος φρόντισε να αλλάξει με... μπλάνκο τις ώρες αναχώρησης των σταθμαρχών που είχαν βάρδια πριν από τον προφυλακισμένο σταθμάρχη!

Θυμίζουμε ότι μέχρι τις 23.00 ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν θα έπρεπε να ήταν μόνος αλλά να είχε μαζί του άλλους δύο συναδέλφους του σύμφωνα με το βιβλίο βαρδιών. Ο ίδιος ωστόσο έχει πει ότι ο δύο συνάδελφοί του έφυγαν νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του. Τώρα, αποκαλύπτεται ότι κάποιο χέρι έχει αλλάξει την ώρα που αναχώρησαν. Ένα χέρι, που έβαλε διορθωτικό στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο.

blanco
To βιβλίο παράδοσης - παραλαβής στον σταθμός Λάρισας | Εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»

Στο «μικροσκόπιο» των Αρχών το βαρδιόχαρτο

Οπως είναι λογικό το συγκεκριμένο φύλλο έχει τεθεί στο «μικροσκόπιο» των Αρχών, που εξετάζουν τον τρόπο με το οποίο σβήστηκε η προηγούμενη ώρα αλλά και το κίνητρο για να προχωρήσει κάποιος στη συγκεκριμένη πράξη. Είναι ενδεικτικό πως στο βιβλίο η ώρα αναχώρησης έχει σβηστεί με το διορθωτικό και από πάνω έχει γραφτεί ως ώρα αναχώρησης 22.30 και μάλιστα έχει υπογραμμιστεί. «Διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα» έχει πει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, συμπληρώνοντας ότι «η πραγματική ώρα αναχώρησης του παλιού σταθμάρχη είναι περί τις 22.20 και του νέου 22.10.

Σύμφωνα με τον ειδικό γραφολόγο Μ. Περτζινάκη, που μίλησε στον Alpha, υπάρχουν δύο τρόποι για να αποκαλυφθεί τι υπάρχει κάτω από το διορθωτικό:.

  • Ο πρώτος είναι να γίνει αφαίρεση του διορθωτικού.
  • Ο δεύτερος είναι με τη χρήση ειδικού μηχανήματος που επιτρέπει στους ειδικούς να δουν αυτό που υπάρχει κάτω από το διορθωτικό.

Στη συνέχεια, οι επιστήμονες θα εξετάσουν αν ο γραφικός χαρακτήρας πάνω από το διορθωτικό, είναι ο ίδιος με αυτόν κάτω από το διορθωτικό.

«Είναι η ταυτότητά μας η γραφή, οπότε μπορούμε να ανακαλύψουμε ποιος έχει γράψει ένα έγγραφο και αν είναι ο ίδιος ή αν είχε κάποιο τρίτο πρόσωπο είχε γράψει αντί για αυτόν. Όλα αυτά φαίνονται…» ανέφερε χαρακτηριστικά στον Alpha η δικαστική γραφολόγος Γ. Δασκαλοπούλου.

Νωρίτερα, μιλώντας στην εκπομπή «Tlive» η κυρία Δασκαλοπούλου είχε αναφέρει ότι θα μπορούσε να εξεταστεί και προγενέστερο υλικό από αυτό το βιβλίο έτσι ώστε «να δούμε πώς αυτοί οι άνθρωποι συνήθιζαν και στο χώρο να γράφουν την ώρα. Με μεγάλα γράμματα, με μικρά σε σχέση με το κείμενο; Πλάγια; Όλα αυτά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο».

Εκτός όμως από τα παραπάνω, οι επιστήμονες λένε ότι και το DNA μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητα του ανθρώπου που άλλαξε την ώρα στο έγγραφο. «Όταν πιάσουμε ένα στυλό και ακουμπήσουμε το χέρι μας πάνω σε ένα χαρτί για να γράψουμε, δεν έχουμε μία απλή επαφή. Έχουμε πίεση και τριβή. Άρα αφήνουμε μεγάλη ποσότητα γενετικού υλικού» διευκρινίζει από την πλευρά του ο γενετιστής Γ. Φιτσιάλος.

Τι ισχυρίζεται ο μοιραίος σταθμάρχης

«Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του παλιού σταθμάρχη είναι περί τις 22:20 και του νέου περί 22:10», φέρεται να είπε ο κατηγορούμενος.

Ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων μιλώντας στο Mega είπε πως ακόμα και είχε μείνει στο πόστο του ο εμπειρότερος σταθμάρχης δεν θα είχε αλλάξει κάτι καθώς το Ιntercity 62 έφυγε από τον σταθμό της Λάρισας μετά τις 23:00.

«Ο Π. έφυγε 22:40 αντί να φύγει 23:00 και 23:00 να έφευγε το 62, ήρθε 23:05 εδώ μέσα. Κοιτάει τώρα ο Ν. να μπλέξει τον Π. που δε φταίει σε τίποτα. Ο Π. έκανε παραλαβή-παράδοση 22:30 στον Σ. στα χαρτιά επίσημα. Τώρα τι λέει ο καθένας. Εγώ δεν μπορώ να δώσω καμία εντολή στον Π. Τι είμαι εγώ; Προϊστάμενος είμαι;», είπε ο Γιώργος Ζήνδρος, σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων.

Πλέον, είναι δεδομένο πως μετά τις νέες αποκαλύψεις το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής στο μοιραίο σταθμαρχείο της Λάρισας θα μπει στο «στόχαστρο» των ειδικών εφετών ανακριτών που αναλαμβάνουν να διερευνήσουν στο εξής τα αίτια της τραγωδίας.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA