Μενού
proastiakos
O προαστιακός σήμερα | Eurokinssi
  • Α-
  • Α+

Αδιανόητες καταγγελίες για τον Προαστιακό έρχονται στο φως της δημοσιότητας την ώρα που οι επίσημες κυβερνητικές αποφάσεις, δια στόματος του κ. Γεραπετρίτη, κάνουν λόγο για επιστροφή των δρομολογίων των τρένων στις 22 Μαρτίου, μετά και το σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε στα Τέμπη με τη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων. Οι νέες καταγγελίες αφορούν, όπως προαναφέρθηκε, τον Προαστιακό και προκαλούν ανησυχία καθώς υπάρχουν ακόμα ελλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σύμφωνα με πληροφορίες του Mega και της «Live News», αποτελεί ο σταθμός του Προαστιακού στα «Άνω Λιόσια», όπου η φωτοσήμανση με κατεύθυνση τη Λαμία λειτουργεί κανονικά. Το ίδιο, όμως, δε συμβαίνει από την απέναντι πλευρά και με κατεύθυνση προς Κόρινθο. Μάλιστα, άξιο αναφοράς είναι ότι κανένας φωτεινός σηματοδότης δε λειτουργεί, γεγονός που προκαλεί προβληματισμό καθώς η συγκεκριμένη εικόνα παρατηρείται μέχρι και την... Κόρινθο. Το πρόβλημα αυτό, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και για αυτό το λόγο δεν θα ανοίξει με τους υπόλοιπους σταθμούς στις 22 Μαρτίου, αλλά μία εβδομάδα αργότερα.

Παρά τα όσα έγιναν στα Τέμπη, όπου δεν υπήρχε πλήρης κάλυψη των καταγγελιών των συνδικαλιστικών σωματείων που μιλούσαν για τις ελλείψεις και για άλλα σιδηροδρομικά δυστυχήματα κατά τη διάρκεια των χρόνων, στην προκειμένη περίπτωση υπήρχε κάλυψη για τα κενά ασφαλείας. Ανάλογο παράδειγμα αποτελεί δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», όπου ανέφερε ότι: «Ακόμα και στον προαστιακό σημειώνονται διάφορα ‘συμβάντα’, τα οποία επιλύονται ‘πυροσβεστικά’. Αν το σύστημα πέσει, θα χρειαστούν ξαφνικά 50 κλειδούχοι ανά βάρδια για να χειριστούν 150 κλειδιά, προσωπικό που δεν υπάρχει. Οπως καταγγέλλεται, υπάρχει μόνο ένας κλειδούχος, ο οποίος τρέχει όποια ώρα της ημέρας ή της νύχτας παρουσιαστεί πρόβλημα για να λειτουργήσει χειροκίνητα τα κλειδιά μέχρι να έρθει το συνεργείο, ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις».

Οι ίδιοι οι συνδικαλιστές θα πουν πως ξέρουν πάρα πολύ καλά ότι υπάρχουν «τυφλά» σημεία. «’Τυφλά’ σημεία υπάρχουν και θα έχουμε μειωμένες ταχύτητες», λέει ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τζικαλάκης.

Οι ίδιοι θα αποκαλύψουν και τα σημεία σε όλο το δίκτυο που θέλουν βελτίωση:

  • Μετά την Αθήνα μέχρι και την Τιθορέα
  • Από τον Δομοκό ως το Πλατύ
  • Στην Αθήνα από Αγ. Αναργύρους μέχρι ΣΚΑ υπάρχει τηλεδιοίκηση

Τα προβλήματα στην Πάτρα

Καταγγελίες θα δουν το φως της δημοσιότητας και για τον προαστιακό στην Πάτρα. Τα δρομολόγια θα πουν οι εργαζόμενοι ότι κινούνται στα τυφλά, γεγονός που προκάλεσε την κινητοποίηση και των τοπικών ΜΜΕ, που κάλυψαν το θέμα. «Στα ‘τυφλά’ τα τρένα της Αχαΐας – Η Πάτρα ‘χάνει’ τη συντήρηση του προαστιακού σιδηροδρόμου. Με σοβαρές ελλείψεις η σιδηροδρομική γραμμή πριν την Πάτρα από τις 17 Ιανουαρίου του 2020, οπότε και δόθηκε, επίσημα, στην κυκλοφορία. Ερωτηματικά για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Αίγιο, που λειτουργεί χωρίς ηλεκτροκίνηση και άλλα συστήματα».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA