Και ενώ τα πολύ σοβαρά περιστατικά στον σιδηρόδρομο εξακολουθούν να προκαλούν προβληματισμό στους πολίτες, με νεότερο επεισόδιο έναν συρμό του προαστιακού να μπαίνει στις γραμμές του μετρό, με την τραγωδία να αποτρέπεται στο παρά πέντε, νέα στοιχεία έρχονται στο φως και αποκαλύπτουν πως και το δίκτυο του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, του ΗΣΑΠ, ταλανίζεται από πολλαπλά προβλήματα και ελλείψεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες του STAR υπάρχει σοβαρό ζήτημα υποστελέχωσης, καθώς υπάρχουν μόλις 6 εργαζόμενοι. Σε κάθε βάρδια βγαίνουν μόνο 3 για να συντηρήσουν ένα δίκτυο γραμμών 25.5 χιλιομέτρων.
Παλαιότερα υπήρχαν 40 εργαζόμενοι στο τμήμα και έβγαιναν σε κάθε βάρδια 10 άτομα. Ακόμη, στο μεγαλύτερο μήκος τους οι γραμμές του Ηλεκτρικού είναι εκτεθειμένες στις καιρικές συνθήκες ενώ καθημερινά καταπονούνται πάρα πολύ καθώς πραγματοποιούνται δεκάδες δρομολόγια με χιλιάδες κόσμο.
- Τη δάγκωσε καρχαρίας, έμεινε 10 μέρες σε κώμα και ξυπνώντας ψέλλισε δύο λέξεις
- Aφόρητα καλοκαίρια, χωρίς air condition: Γιατί η Ευρώπη είναι αντιμέτωπη με έναν ακόμα εφιάλτη
- Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Έπιασα πάτο - Είχα μείνει και άστεγος σχεδόν δύο μήνες»
- Το μέγεθος μετράει: Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο χάνονται θέσεις πάρκινγκ στην Ευρώπη
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.