Μενού
Flyover Θεσσαλονίκης
Flyover Θεσσαλονίκης | Youtube
  • Α-
  • Α+

Το τεράστιο έργο του υπερυψωμένου περιφερειακού της Θεσσαλονίκης, το Flyover,  συνεχίζει κανονικά και «εντός χρονοδιαγράμματος», όπως δήλωσε σε ραδιοσταθμό της πόλης ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος.

Όπως αναφέρει το Rthess, τα έργα για το Flyover προχωρούν σύμφωνα με το σχέδιο και θα είναι έτοιμο εντός χρόνου. Ο δρόμος θα αποτελεί επίσημα τη νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό της συμπρωτεύουσας και η ιδέα πίσω από την κατασκευή του είναι απλή.

Η ιδέα του «Flyover»

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση εντός της Θεσσαλονίκης επιβαρύνεται από όσους οδηγούς χρησιμοποιούν τις οδικές αρτηρίες του κέντρου και την εσωτερική περιφερειακή οδό για να πάνε από το νότιο στο βόρειο κομμάτι της, αλλά και από όσους κατευθύνονται από και προς τη Χαλκιδική και το αεροδρόμιο, ερχόμενοι από τα δυτικά.

Η ιδέα πίσω από το πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα έργο είναι η ανακούφιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, αλλά και η αναβάθμιση του οδικού δικτύου με έναν πολύ πιο ασφαλές κομμάτι.

Τι προβλέπεται

Το πλήρες έργο προβλέπει την κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 4 χλμ σε συνεχή γέφυρα, 9 ανισόπεδους κόμβους, 10 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες

Το Flyover θα περνάει πάνω από την εσωτερική περιφερειακή οδό, δίπλα από το δάσος του Σέιχ Σου και με θέα τον Θερμαϊκό Κόλπο. Ξεκινώντας από τον κόμβο Κ5, ένα υπέργειο τμήμα της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου, μήκους 650 μέτρων, και ύψους 7 μέτρων, θα εκτείνεται ακριβώς πάνω από την υπάρχουσα περιφερειακή.

Ο δρόμος θα συνεχίζεται στο ίδιο ύψος, παράλληλα από την περιφερειακή οδό προς την πλευρά του Σέιχ Σου, μέχρι να φτάσει στο επόμενο υπέργειο τμήμα πάνω από την περιφερειακή, που θα δημιουργηθεί από τον κόμβο Κ9 με κατεύθυνση τον κόμβο Κ10, στο ύψος της Μαλακοπής και για άλλα 550 μέτρα.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η λεωφόρος συνολικού μήκους 4 χιλιομέτρων, θα διαθέτει δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και μία μεσαία νησίδα.

Πώς θα βοηθήσει το Flyover

Όπως είχε αναφέρει και ο  αντιπεριφερειάρχης υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλιας, η νέα περιφερειακή θα βοηθήσει την τοπική κοινωνία με 4 τρόπους:

  • Θα αυξήσει την κυκλοφοριακή ικανότητα
  • Θα βελτιώσει θεαματικά την οδική ασφάλεια
  • Δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον
  • Θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας

«Το Flyover επιλέχθηκε γιατί ήταν η βέλτιστη λύση από πλευράς κόστους, από πλευράς χρόνου κατασκευής, από πλευράς περιβαλλοντικών επιπτώσεων και κυκλοφοριακών δεδομένων», είχε τονίσει στην ΕΡΤ.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA