Τάματα από την εικόνα της Παναγίας σε εκκλησία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, έκλεψαν άγνωστοι τα ξημερώματα της περασμένης Πέμπτης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, έσπασαν την πόρτα του Ιερού Ναού Παναγούδας-Γοργοϋπήκοος στις 4:00 το πρωί της 10η Απριλίου.
Κατά το ίδιο ρεπορτάζ, στον ναό μπήκαν τρία άτομα.
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.