Ευεξία - Fitness
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Πως να αλλάξεις διατροφή αυτό το φθινόπωρο

Πέντε απλά κι εύκολα tips, για να κάνεις ακόμα πιο πλούσια την διατροφή σου σε σημαντικά για τον οργανισμό στοιχεία και να τον θωρακίσεις με τα πρώτα κρύα.

Οι ανέμελες ημέρες του καλοκαιριού έφτασαν στο τέλος τους και ο Σεπτέμβριος είναι ο ιδανικός μήνας για καινούριες αρχές.

Τώρα είναι η ώρα για να μπουν νέες βάσεις σε θέματα που αφορούν προσωπικά, επαγγελματικά, αλλά και καθημερινές συνήθειες, όπως παραδείγματος χάριν, η γυμναστική και η διατροφή.

Οι διακοπές είναι πάντα ένας καλός λόγος για να παρεκκλίνουμε λίγο από το πρόγραμμά μας και να απολαύσουμε το φαγητό και με το παραπάνω. Με την επιστροφή, όμως, και με τα πρώτα κρύα να έρχονται σιγά σιγά, ο οργανισμός μας έχει ανάγκη να είναι «θωρακισμένος», για να προφυλάσσεται. Συνεπώς, η διατροφική «στροφή», είναι αυτή που κάνουν οι περισσότεροι, θέλοντας να βρουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Αν είσαι από εκείνους που θέλουν να κάνουν το ίδιο, σου έχουμε πέντε απλά, αλλά πολύ σημαντικά, tips, για να κάνεις την αρχή και η διατροφή σου να γίνει ακόμα πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Ξεκίνα με το πρωινό σου

Image
Photo credit: Shutterstock

Το πρωινό αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας και για αρκετούς ειδικούς είναι «απαγορευτικό» να το ξεχνάς. Από ένα μπολ με δημητριακά και βρώμη, μια φρυγανιά με μέλι και ένα ποτήρι γάλα ή ένα φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς, το πρωινό είναι αυτό που θα σου δώσει δύναμη, ενέργεια και αντοχή, για να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της ημέρας. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τακτά γεύματα (ανά 3-4 ώρες) δεν θα επιβαρύνεις καθόλου το στομάχι σου και ο μεταβολισμός σου θα έχει μια καλή κι εύρυθμη λειτουργία.

Μην αμελείς το φρούτο σου

Image
Photo credit: Shutterstock

Έχεις ακούσει που λένε «ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα»; Δεν βγήκε τυχαία αυτή η παροιμία! Τα μήλα είναι πολύ θρεπτικά και πλούσια σε σημαντικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Εκτός από τα μήλα, τα φθινοπωρινά φρούτα που έχουν μεγάλη διατροφική αξία είναι και τα ρόδια, τα αχλάδια, τα πορτοκάλια, τα σταφύλια και τα μανταρίνια. Οι λύσεις πολλές, για να βρεις αυτή που σου ταιριάζει και να διατηρήσεις τον οργανισμό σου ενυδατωμένο και φρέσκο, δίνοντάς του ένα μικρό, αλλά πολύ σημαντικό, boost!

Πρωτεΐνη, απαραίτητη στα γεύματα

Image
Photo credit: Aggelakis.gr

Η πρόσληψη πρωτεΐνης είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς συμβάλει σημαντικά στην σωστή λειτουργία του. Η πρωτεΐνη αποτελεί βασικό συστατικό του δέρματος, των οστών, των τενόντων, του μυικού συστήματος, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα κι εμπλέκεται στην ρύθμιση των υγρών του σώματος. Βρίσκεται... άπλετη τριγύρω μας και καλό είναι να συνοδεύει το βασικό μας γεύμα.

Τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και μπορείς να τα βάλεις στο πιάτο σου οποιαδήποτε ώρα της ημέρας είναι πολλά. Κινόα, κόκκινα φασόλια, σολομός, ρεβίθια, αυγά, φακές, ξηροί καρποί και φυσικά κοτόπουλο.

Ειδικά, το μοναδικό κοτόπουλο Ελαιοπουλάκι® της εταιρείας Αγγελάκης είναι αυτό, που θα σου δώσει όλα τα διατροφικά στοιχεία που χρειάζεσαι, για να συνεχίζεις την ημέρα σου με όρεξη. Άλλωστε, το Ελαιοπουλάκι® ξεχωρίζει για:

  • Το χρυσαφένιο χρώμα στο δέρμα και το κρέας του, το οποίο οφείλεται στον συνδυασμό του ελαιολάδου με το καλαμπόκι στη διατροφή του κοτόπουλου
  • Την πλούσια γλυκιά γεύση του
  • Το ζουμερό κρέας του
  • Το διαφοροποιημένο προφίλ λιπαρών οξέων που περιέχει χάρη στα πολύτιμα Ω9 λιπαρά του ελαιολάδου
  • Την υψηλή περιεκτικότητά του σε Σελήνιο, χάρη στις 100% φυτικές τροφές με τις οποίες τρέφεται το κοτόπουλο. Η Βιταμίνη Ε που περιέχει το ελαιόλαδο βοηθάει, μάλιστα, στην ακόμα καλύτερη απορρόφηση του Σελήνιου.
  • Και φυσικά ξεχωρίζει, γιατί θωρακίζει τον οργανισμό μας, χάρη στις ευεργετικές ιδιότητες που μας προσφέρει το πλούσιο σε Σελήνιο Ελαιοπουλάκι

Αν ακολουθείς ήδη ή θέλεις να ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τότε το μπιφτέκι Ελαιοπουλάκι με βρώμη είναι το ιδανικό για σένα. Πρόκειται για χειροποίητο μπιφτέκι κοτόπουλου με βιολογική βρώμη ολικής άλεσης, φρέσκα λαχανικά (ντομάτα και πιπεριά), αγνό ελαιόλαδο και κουρκουμά (γνωστός για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες), φτιαγμένο με κρέας κοτόπουλου από Ελαιοπουλάκι®. Είναι κατάλληλο για άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη, αποτελεί σημαντική πηγή φυτικών ινών και δεν περιέχει συντηρητικά. Ό,τι πρέπει, για ένα πλήρες, ολοκληρωμένο και ισορροπημένο γεύμα!

Bonus, μία υγιεινή και πεντανόστιμη συνταγή: σπαγγέτι gluten free με μπιφτέκι κοτόπουλου με βρώμη και λαχανικά, μπρόκολο και σάλτσα λευκού κρασιού!

«Εκτόξευση» με λαχανικά

Image
Photo credit: Shutterstock

Δίπλα από την πρωτεΐνη σου μπορείς να προσθέσεις έναν πολύ σημαντικό «σύμμαχο», τα λαχανικά, τα οποία είναι απαραίτητο κομμάτι για μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Πολλοί επισημαίνουν πως αποτελούν «ασπίδα» για τον οργανισμό, καθώς έχουν προστατευτική δράση, λόγω βιταμινών και αντιοξειδωτικών. Μαρούλι, σπανάκι, ραδίκια, ραπανάκια, λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι, καρότο, παντζάρια, ρόκα, κρεμμύδια, σέλινο, σκόρδο, καλαμπόκι, αρακάς, λαχανάκια Βρυξελλών είναι μόνο μερικά από αυτά που μπορείς να προσθέσεις στη φθινοπωρινή σου λίστα.

Πες το νερό... νεράκι

Image

Για την ακρίβεια, πιες το νερό, νεράκι! Με αυτό, θέλουμε να πούμε πως είναι πολύ, πάρα πολύ, σημαντικό να μην ξεχνάς το βασικότερο στοιχείο για τον οργανισμό σου, ο οποίος αποτελείται κατά 70% από νερό. Η ενυδάτωσή μας και η καλή εικόνα της υγείας κι ευεξίας μας οφείλεται σε αυτό. 7-8 ποτήρια την ημέρα είναι η συνιστώμενη ημερίσια πρόσληψη νερού. Γι' αυτό, από εδώ και μπρος, να έχεις μαζί σου πάντα ένα μπουκαλάκι (ή ένα μπουκάλι) νερό για παν ενδεχόμενο.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TAGS
#φαγητό #Συνταγές

Best of Internet