Κοινωνία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

ΠΟΕΔΗΝ: Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό με το εμβόλιο

Παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού μια νοσηλεύτρια σε νοσοκομείο της Κέρκυρας, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος και η πρόεδρος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου.

Όπως επιβεβαίωσαν τόσο η πρόεδρος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου, όσο και ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, η 40 χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

«Μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα» είπε η πρόεδρος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κέρκυρας Ντίνα Ιωάννου μιλώντας στο Open. «Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος» τόνισε.

Σε ερώτηση για το αν οι γιατροί επιβεβαιώνουν ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου η κυρία Ιωάννου απάντησε ότι δεν το γνωρίζει και θα πρέπει να αποφανθούν οι αρμόδιοι.

Γιαννάκος: Είναι παρενέργεια του εμβολίου – Το λένε ξεκάθαρα οι γιατροί

«Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση ανέβασε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της» περιέγραψε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, για την 40χρονη νοσηλεύτρια.

«Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί ξεκάθαρα, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί» τόνισε ο κ. Γιαννάκος στο Open.

Διαβάστε ακόμα

Μυστήριο με εμβόλιο της Pfizer που... εξαφανίστηκε από το κέντρο Υγείας Περιστερίου

Γκίκας: Μάλλον θα χρειαστεί παράταση lockdown στην Αττική


Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.


TAGS
#Κορονοϊός #Εμβόλιο