Κοινωνία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Pfizer: 42χρονος εισήχθη στο νοσοκομείο με μυοκαρδίτιδα μετά το εμβόλιο - Τι συμπτώματα είχε

Ένα ακόμη περιστατικό ήπιας μυοκαρδίτιδας που ελέγχεται εντοπίστηκε προ μηνών στο Ωνάσειο σε μια γυναίκα από την Αθήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, η υγεία της έχει αποκατασταθεί πλήρως

(πηγή: Eurokinissi)
(πηγή: Eurokinissi)

Συνεχίζονται οι έρευνες για τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας που μελετώνται ως πιθανές παρενέργειες από τα mRNA εμβόλια. Για το εμβόλιο της Pfizer, για την μυοκαρδίτιδα και την περικαρδίτιδα, υπάρχουν αναφορές και στη χώρα μας για 25 με 27 περιστατικά, τα οποία προς το παρόν δεν έχουν συσχετισθεί. Το πιο σοβαρό από τα περίπου 25 ύποπτα περιστατικά αφορά σε μια νεαρή γυναίκα από την Πάτρα. Στην Πάτρα καταγράφηκε ένα ακόμη ύποπτο περιστατικό μυοκαρδίτιδας σ’ έναν νεαρό άντρα. Το περιστατικό όπως εξηγεί στο MEGA ο θεράπων γιατρός ήταν ήπιο.

«Υπήρξε μια υποψία πριν από μερικούς μήνες για κάποιο τέτοιο περιστατικό αλλά δεν μπορεί ν’ αποδειχθεί ότι ευθύνεται το εμβόλιο. Πάντως πρόκειται για πολύ ελαφριά μυοκαρδίτιδας η οποία είχε πολύ καλή κλινική εξέλιξη», είπε ο Περικλής Νταβλούρος, Διευθυντής καρδιολογικής κλινικής Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ρίου. Κίτρινη κάρτα προς διερεύνηση έχει αποστείλει όμως και το πανεπιστημιακό νοσοκομείο Λάρισας για έναν 42χρονο άντρα που εμφάνισε μυοκαρδίτιδα λίγες ημέρες μετά το εμβόλιο της Pfizer.

Ένα ακόμη περιστατικό ήπιας μυοκαρδίτιδας που ελέγχεται εντοπίστηκε προ μηνών στο Ωνάσειο σε μια γυναίκα από την Αθήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, η υγεία της έχει αποκατασταθεί πλήρως.

«Εμφανίστηκε 14 μέρες μετά τη 2η δόση»

«Υπήρξε μια μυοκαρδίτιδα την 14η ημέρα μετά τη δεύτερη δόση. Είχε δύσπνοια ο άνθρωπος, πόνος στο στήθος, ταχυκαρδία. Πήγε πάρα πολύ καλά, αντιμετωπίστηκε άμεσα και δεν έχει κανένα πρόβλημα τώρα. Έκανα την κίτρινη κάρτα, τους ενημέρωσα και όλα πήγαν πολύ καλά». Οι ειδικοί εξηγούν στο MEGA, πως τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας που προκαλεί ο ίδιος ο κορονοϊός είναι σοβαρότερα και πολλαπλάσια.

«Έχουμε δει δεκάδες, δεκάδες πιστέψτε με επιπτώσεις στο καρδιοαγγειακά σε νοσούντες με κορονοϊό και από την άλλη μεριά έχουμε μία πιθανή υποψία ότι ίσως υπήρξε ένα περιστατικό μυοκαρδίτιδας (από το εμβόλιο)». Σύμφωνα με τα στοιχεία που αντλούμε από τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, τα βασικά συμπτώματα είναι ο πυρετός, ο πόνος στο θώρακα και η ταχυκαρδία ενώ τα καταγεγραμμένα περιστατικά αφορούν κυρίως άντρες από 18 έως 24 ετών.

Νέο περιστατικό μυοκαρδίτιδας έπειτα από εμβολιασμό

Ένας 42χρονος εισήχθη στο νοσοκομείο με μυοκαρδίτιτδα έπειτα από τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της Pfizer, ωστόσο πλέον είναι καλά στην υγεία του.

Ο Φίλιππος Τρυποσκιάδης, Διευθυντής Καρδιολογικής Κλινικής Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, μίλησε στο MEGA για τον κορονοϊό και το πώς σχετίζεται με τα καρδιολογικά προβλήματα που παρατηρούνται. «Ακόμα και σ αυτούς που πέρασαν ελαφρά κοροναϊό, φαίνεται να υπάρχει προσβολή της καρδιάς. Τι συνέπειες θα έχουν όσοι πέρασαν κοροναϊό, αυτό θα το δείξει το μέλλον», δήλωσε και πρόσθεσε πως ο πόνος στο στήθος είναι ένα σύμπτωμα που θα πρέπει να κινητοποιήσει τον ασθενή.
 

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TAGS
#Εμβόλιο #Pfizer #Κορονοϊός #εμβολιασμός