Μενού
  • Α-
  • Α+

Το influencing marketing έχει μπει δυναμικά στον χώρο του τουρισμού. Ο Θάνος Παπαδημητρίου μιλώντας στο Reader εξηγεί πώς η συγκεκριμένη τάση έχει βοηθήσει πολλά ελληνικά ξεναδοχεία. «Δεν είναι τυχαίο το ότι πολλά ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στο top5 η top10 με τα  ξενοδοχεία που έχουν τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram» αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ υποστηρίζει ότι Κυκλάδες και Κρήτη είναι οι κυριότεροι προορισμοί για τους influencers

Διαβάστε ακόμη: Δέσποινα Βανδή: Οι διακοπές στην Εύβοια και το μήνυμα στήριξης μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές

Είστε ειδικός στο ξενοδοχειακό Pr και ειδικά στη νέα τάση του influencing marketing πως αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά αυτό το φαινόμενο;

Όταν ξεκίνησα το 2015 η ελληνική αγορά δεν ήταν έτοιμη μόνο ελάχιστοι ξενοδόχοι ήταν ενήμεροι και μπήκαν στην διαδικασία να το τολμήσουν, οι περισσότεροι το θεωρούσαν στην καλύτερη μη αποτελεσματικό. Αυτή τη στιγμή η ζήτηση από ξενοδόχους πελάτες είναι τόσο μεγάλη που δυστυχώς δεν μπορούνε να συνεργαστούμε. Θα ήθελα όμως να συνεργαστώ με κάποια νησιά που ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει δυναμικά όπως η Σέριφος και η Σίφνος.

Τι αποτελέσματα πρέπει να αναμένει ένα ξενοδοχείο από την συνεργασίας σας;

Ένα ξενοδοχείο θα δει την επικοινωνιακή του ταυτότητα να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται στα διεθνή πρότυπα. Όσον αναφορά το κομμάτι του influencing marketing θα γίνετε η σωστή επιλογή με βάση  το υφος, το στυλ αλλά και το κοινό του ξενοδοχείου. Ξέρετε τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν κάνουν σωστή επιλογή.Βλέπω ξενοδοχεία που απευθύνονται σε ξένους τουρίστες να καλούν Έλληνες influencers με αποτέλεσμα να μην έχουν την αναμενόμενη επιτυχία. Στόχος μου είναι μετά την άφιξη κάποιου influencer να αυξηθούν οι followers της σελίδας του ξενοδοχείου και να αυξηθούν οι direct κρατήσεις κάτι το οποίο ευτυχώς συμβαίνει σε ποσοστό που ζαλίζει.          

Αναμένονται μέσα στον Αύγουστο αφίξεις influencers; Ποια νησιά επιλέγουν συνήθως;

Ιnfluencers έρχονται κάθε μέρα από τη σελίδα μου στο Instagram Thanos Papadimitriou μπορείτε να βλέπετε ταυτόχρονα όλες τις αφίξεις.Τα νησιά τα οποία προτιμάνε είναι τα νησιά των Κυκλάδων και η Κρήτη. Προσπαθούμε τα τελευταία χρόνια να τους δείξουμε και αλλά νησιά.

Έχετε και στο εξωτερικό αρκετά ξενοδοχεία που συνεργάζεστε ποιες είναι οι διάφορες με την ελληνική αγορά; Και πως βλέπουν οι ξενοδόχοι εκεί την νέα αυτή τάση και πως οι Έλληνες ξενοδόχοι.

Έχουμε εφάμιλλα ξενοδοχεία και σε πολλές περιπτώσεις τα ελληνικά ξενοδοχεία είναι πολύ καλύτερα από πολλά του εξωτερικού.Το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε σαν χώρα είναι υψηλό και πολύ καλύτερο από πολλά γνωστά ξενοδοχεία του εξωτερικού. Με λίγα λόγια δεν έχουν κάτι που δεν έχουμε μάλλον το αντίστροφο συμβαίνει.Η συγκεκριμένη τάση ξεκίνησε από το το εξωτερικό αλλά οι Έλληνες ξενοδόχοι την απογείωσαν και την έχουν παει σε άλλο επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο το ότι πολλά ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στο top5 η top10 με τα  ξενοδοχεία που έχουν τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram.

Πλέον τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία του εξωτερικού παίρνουν ιδέες από τις σελίδες στο Instagram των δικών μας ξενοδοχείων. Έχουν αντιστραφεί οι ρολοι. Πιστεύετε ότι αρκεί μόνο το influencing marketing για την προβολή ενός ξενοδοχείου;

Φυσικά και όχι.Το influencing marketing είναι απλά ένα πολύ δυνατό εργαλείο. Τίποτα από μόνο του δεν αρκεί. Υπάρχει μια ολόκληρη στρατηγική επικοινωνίας για την προβολή και την προώθηση ενός ξενοδοχείου στο αγοραστικό κοινό. Η επικοινωνία καλύπτει ένα εύρη φάσμα πραγμάτων και για να είναι αποτελεσματική πρέπει να είναι ευέλικτη.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA