Μενού
  • Α-
  • Α+

Η αγορά προετοιμάζεται τόσο για την Black Friday και για την Cyber Monday, που την ακολουθεί, όσο πολύ περισσότερο και για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, όπου παραδοσιακά υπάρχει έντονη καταναλωτική κίνηση. Ωστόσο, υπάρχουν ανησυχίες για το κατά πόσο τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα καταφέρουν να αντέξουν το κύμα των παραγγελιών.

Διαβάστε ακόμη: Black Friday: Αντίστροφη μέτρηση με προβλήματα - Αυξήσεις και ανατιμήσεις εμπόδιο στις εκπτώσεις

Την περίοδο της πανδημίας όλο και περισσότερα e-shops δημιουργήθηκαν ενώ και φυσικά καταστήματα επένδυσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τώρα, ειδικοί προειδοποιούν, ακόμα και εταιρείες κολοσσούς στον συγκεκριμένο τομέα να προετοιμαστούν για την Black Friday και την επερχόμενη περίοδο των Χριστουγέννων. Όπως σημειώνουν, ειδικότερα οι νέες εταιρείες θα πρέπει να προχωρήσουν με προσοχή και να αναβαθμίσουν τις βάσεις τους, καθώς είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα με το λογισμικό τους.

Σύμφωνα με την Gillian Livingstone, διευθύνουσα σύμβουλο σε εταιρεία που προσφέρει cloud, τα πιο κοινά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι με τα προϊόντα που ενώ εμφανίζονται να είναι σε απόθεμα στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν, αλλά και οι χρόνοι παράδοσης καθώς πολλές φορές οι χρόνοι που υπόσχονται δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστούν.

Φέτος, η Black Friday, η πιο «υπερκαταναλωτική» ημέρα του έτους, είναι στις 26 Νοεμβρίου 2021 ενώ τρεις ημέρες αργότερα, στις 29 Νοεμβρίου, είναι η Cyber Monday που ουσιαστικά προσφέρει μια ευκαιρία σε μικρότερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλυσίδες.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.