Μενού
  • Α-
  • Α+

Η πανδημία του κορονοϊού αποτέλεσε μια μεγάλη πρόκληση για όλους τους επαγγελματίες - ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης - αφού εν μία νυκτί ανατράπηκε το παραδοσιακό μοντέλο εργασίας και πέρασαν υποχρεωτικά σε ένα καινούριο μοντέλο χωρίς να υπάρχουν περιθώρια λάθους.

Διαβάστε ακόμη: Οι Έλληνες στράφηκαν στην ιδιωτική ασφάλιση κατά τη διάρκεια της πανδημίας - Χαμηλή ακόμα η ασφαλιστική συνείδηση

Οι νέες τεχνολογίες και η τηλεργασία επιστρατεύθηκαν στο μέγιστο βαθμό προκειμένου να εξασφαλιστεί η όσο το δυνατόν απρόσκοπτη συνέχεια των εργασιών με τον ασφαλιστικό κλάδο να δείχνει γρήγορα αντανακλαστικά και να κερδίζει το στοίχημα.

Άλλωστε, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών εταιρειών είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν, σχεδόν από τα χρόνια του μνημονίου, συνεπώς, οι εταιρείες μόνο απροετοίμαστες δεν ήταν. Μεγάλο μέρος των διαδικασιών γίνονταν ήδη ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια με απλούστερο τρόπο, κάνοντας τη ζωή τόσο του διοικητικού προσωπικού όσο και των καταναλωτών ευκολότερη.

Η επαφή των επαγγελματιών με την εταιρεία γινόταν κυρίως online, ενώ με τους καταναλωτές όχι απαραίτητα online αν και φυσικά, υπήρχε και πάντα υπάρχει σα δυνατότητα. 

Ο λόγος αυτής της διαφοροποίησης είναι το γεγονός ότι η σχέση επαγγελματιών - καταναλωτών εξαρτάται και από πολλούς άλλους παράγοντες, ενώ η επικοινωνία είναι λέξη - κλειδί και να νιώθει ο ασφαλιζόμενος ότι έχει δίπλα του έναν επαγγελματία που νοιάζεται πραγματικά και έχει να του προτείνει λύσεις στα προβλήματά του.  

Κατά τη διάρκεια των lockdown στο σύνολό τους οι ασφαλιστικές εταιρείες υιοθέτησαν την τηλεργασία σε ποσοστό 70-90%, η οποία, όμως, πρέπει να σημειωθεί ότι υπήρχε και από πριν την πανδημία σαν επιλογή αν και όχι σε τόσο εκτεταμένο βαθμό. 

Ταυτόχρονα, είχαν υιοθετηθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για τους λίγους εργαζόμενους που έπρεπε να συνεχίσουν να προσέρχονται στα κεντρικά γραφεία.

Όσον αφορά το μέλλον ένα μικτό μοντέλο τηλεργασίας και φυσικής παρουσίας στο γραφείο, ίσως, φαντάζει η ιδανική λύση αφού παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής για τους εργαζομένους, κάτι που επιθυμούν και οι εταιρείες για το προσωπικό τους, μια τάση που δείχνει να υπάρχει και στο εξωτερικό.

Άλλωστε, βάσει σχετικών ερευνών, αυτό το μοντέλο εργασίας θα προτιμούσαν και οι εργαζόμενοι εάν τους δινόταν το δικαίωμα της επιλογής και κατά τη διάρκεια των lockdown η πράξη απέδειξε ότι η απόδοση δεν επηρεάστηκε αρνητικά από την τηλεργασία ίσα ίσα μάλλον έγινε το αντίθετο σε πολλές περιπτώσεις. 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA