Μενού
  • Α-
  • Α+

Στην ενεργοποίηση του 1110 σε 24ωρη βάση για την καταγραφή πάσης φύσεως αιτημάτων πολιτών και φορέων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς προχωρεί το Κέντρο Επιχειρήσεων (ΚΕΠΙΧ) της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ, μετά από εντολή του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη. Υπογραμμίζεται ότι δεν υπάρχει καμία χρέωση για τους πολίτες όταν το καλούν.

Η σχετική απόφαση ελήφθη καθώς τοπικά δημοτικά οδικά δίκτυα παραμένουν κλειστά, με συνέπεια να υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα στις μετακινήσεις και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας συνεχίζουν να επικουρούν τους δήμους και πέραν των αρμοδιοτήτων τους. Τα αιτήματα που θα διατυπώνονται στο τηλεφωνικό κέντρο, αφού αξιολογούνται, θα προτεραιοποιούνται και θα προωθούνται στους αρμόδιους φορείς (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, Τροχαία, Πολιτική Προστασία, Ομάδες Άμεσης Παρέμβασης ΚΕΠΙΧ, κ.α.), προκειμένου να διευθετούνται άμεσα.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA