ΚΟΙΝΩΝΙΑ
26/01/2022 20:48

Κακοκαιρία Ελπίς: Ενεργοποιείται η γραμμή 1110 για αιτήματα των πολιτών

Στην ενεργοποίηση του 1110 σε 24ωρη βάση για την καταγραφή πάσης φύσεως αιτημάτων πολιτών και φορέων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς προχωρεί το Κέντρο Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής

Newsroom
Κείμενο: Newsroom
Κακοκαιρία Ελπίς: Ενεργοποιείται η γραμμή 1110 για αιτήματα των πολιτών
Πηγή: Eurokinissi
Ανάγνωση:

Στην ενεργοποίηση του 1110 σε 24ωρη βάση για την καταγραφή πάσης φύσεως αιτημάτων πολιτών και φορέων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς προχωρεί το Κέντρο Επιχειρήσεων (ΚΕΠΙΧ) της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ, μετά από εντολή του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη. Υπογραμμίζεται ότι δεν υπάρχει καμία χρέωση για τους πολίτες όταν το καλούν.

Η σχετική απόφαση ελήφθη καθώς τοπικά δημοτικά οδικά δίκτυα παραμένουν κλειστά, με συνέπεια να υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα στις μετακινήσεις και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας συνεχίζουν να επικουρούν τους δήμους και πέραν των αρμοδιοτήτων τους. Τα αιτήματα που θα διατυπώνονται στο τηλεφωνικό κέντρο, αφού αξιολογούνται, θα προτεραιοποιούνται και θα προωθούνται στους αρμόδιους φορείς (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, Τροχαία, Πολιτική Προστασία, Ομάδες Άμεσης Παρέμβασης ΚΕΠΙΧ, κ.α.), προκειμένου να διευθετούνται άμεσα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΕΛΠΙΣ ΑΤΤΙΚΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΟΥΛΗΣ
Newsroom
Κείμενο: Newsroom

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ