Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας, Ντμίτρο Κουλέμπα κατήγγειλε άλλη μια απαγωγή τοπικού άρχοντα, αυτή τη φορά στην περιφέρεια της Ζαπορίζια. Μετά την απαγωγή του Ιβάν Φεντόροφ, δημάρχου της Μελιτόπολης, ο ρωσικός στρατός συνέλαβε τον δήμαρχο της πόλης Ντνιπρορούντνι που βρίσκεται στα βόρεια της Μελιτόπολης στις εκβολές του Δνείπερου Ποταμού.
Ο Γεβγέν Ματβέγιεφ είναι ο δεύτερος Ουκρανός δήμαρχος που πέφτει στα χέρια των ρωσικών δυνάμεων κι έκτοτε τα ίχνη του αγνοούνται, όπως και του Φεντόροφ. Λίγο αργότερα, ο υποστηριζόμενος από τη Ρωσία περιφερειακός εισαγγελέας του Λουγκάνσκ ισχυρίστηκε ότι ο Φεντόροφ είχε διαπράξει τρομοκρατικά αδικήματα και βρισκόταν υπό έρευνα. Ο Κουλέμπα δήλωσε πως οι Ρώσοι «εγκληματίες πολέμου» απήγαγαν και τον Ματβέγιεφ. «Καλώ όλα τα κράτη και τους διεθνείς οργανισμούς να σταματήσουν τον ρωσικό τρόμο κατά της Ουκρανίας και της δημοκρατίας», αναφέρει στο μήνυμά του.
- «Μπορεί να έχω διακόψει και λόγω στύσης»: Απρόοπτα και αστεία από τα γυρίσματα ερωτικών σκηνών
- Δημοσκόπηση GPO: Σε άνοδο ΝΔ και ΕΛΑΣ - Σταθερό το ΠΑΣΟΚ, νέα υποχώρηση της Καρυστιανού
- Σάκκαρη για τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη: «Θα είναι μικρός με 500-600 καλεσμένους»
- Αλέξης Τσίπρας: Οι 5 άμεσες παρεμβάσεις ανακούφισης των πολιτών και το δίλημμα των εκλογών
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.