Κάποιοι άνθρωποι αποδεικνύεται δυστυχώς εκ των υστέρων ότι είναι ακατάλληλοι για γονείς και δυστυχώς την πληρώνουν αθώες ψυχές. Ενα βρέφος τριών μηνών είχε την ατυχία να έχει για «γονείς» δύο ανθρώπους που το άφησαν εν μέσω καύσωνα μόνο του για δύο ώρες σε ένα κλειδαμπαρωμένο αμάξι. Οι «γονείς» είχαν παρατήσει το αυτοκίνητό τους με το μωρό μέσα στο Park Road NW της Ουάσινγκτον των ΗΠΑ για αρκετές ώρες. Οταν επέστρεψαν το βρήκαν αναίσθητο και το μετέφεραν σε ένα σπίτι.
Η Αστυνομία έλαβε κλήση γύρω στις 6:00 το απόγευμα και ενημερώθηκε ότι υπήρχε ένα βρέφος που δεν ανταποκρινόταν και δεν είχε τις αισθήσεις του. Εσπευσαν στο σημείο διασώστες και μετά από αρκετές προσπάθειες το παιδί πέθανε κατά τη διακομιδή στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο πατέρας του παιδιού είπε ότι το μωρό ήταν στο αυτοκίνητο για έως και δύο ώρες. Προς το παρόν, δεν έχουν αναφερθεί κατηγορίες εναντίον των γονέων και η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη. Η νεκροψία θα αποκαλύψει την ακριβή αιτία και τον τρόπο θανάτου του Άαρον, του 15ου παιδιού που πεθαίνει μέσα σε αυτοκίνητο στις ΗΠΑ φέτος.
Σύμφωνα με το kidsandcars.org στις ΗΠΑ πεθαίνει ένα παιδί κάθε εννιά μέρες από εγκατάλειψη σε αυτοκίνητο...
- «Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι»: Γιατί οι αγρότες κατεβάζουν τα τρακτέρ μέσα στο καλοκαίρι
- Τι ακριβώς εννοεί ο Έντι Ράμα με το «Δεν είμαι ο Νονός της Αλβανίας» ενώ μια χώρα φλέγεται;
- Δεν ξέρεις γερμανικά; Τα μπρατσάκια σου και σε άλλη παραλία - Η πλαζ που σου ζητά «πτυχίο»
- Οι Βρετανοί ζουν το ίδιο δράμα με εμάς και το σουβλάκι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.