Μενού
Ξενοδοχείο
Ξενοδοχείο | Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Όταν πληρώνουμε για διαμονή σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων, δεν χωράει αμφιβολία πως περιμένουμε μόνο το καλύτερο. Καθαρά δωμάτια, σύγχρονες ανέσεις, διαθέσιμο σέρβις και πάνω απ' όλα, σεβασμός στο πρόσωπό μας.

Η ποιότητα όμως κάποιων πολυτελών ξενοδοχείων είναι μόνο επιφανειακή, όπως αποκαλύπτει το boredpanda, σε άρθρο όπου διάφοροι υπάλληλοι πεντάστερων ξενοδοχείων, πρώην και νυν, αποκαλύπτουν τις εμπειρίες τους αλλά και τα «σκοτεινά» μυστικά των ξενοδόχων.

1. Τα «ροζ» δωμάτια

Ένας υπάλληλος αποκάλυψε πως πολλά ξενοδοχεία δεν έχουν πρόβλημα να «στιγματίσουν» την καλή τους φήμη, αν οι πελάτες διατίθενται να πληρώσουν: «Κάνουμε τα «στραβά μάτια» για εμπόρους ναρκωτικών και ιερόδουλες πολύ πιο συχνά απ' ό,τι νομίζετε. Δεν κάνουν ποτέ παράπονα και συνήθως πληρώνουν τεράστιες προκαταβολές. Και δεν μας καίγεται καρφί αν απατάτε τον σύζυγό σας».

Δωμάτιο ξενοδοχείου
Δωμάτιο ξενοδοχείου | Shutterstock

2. Τελευταία κατοικία

Φαίνεται πως πολλές βασανισμένες ψυχές καταλήγουν να κάνουν μία τελευταία εξόρμηση πριν τα «τερματίσουν» όλα: «Έρχονται πολλοί μοναχικοί άνθρωποι διακοπές, για να αυτοκτονήσουν. Συμβαίνει συχνά αλλά δεν μιλάνε ποτέ για αυτό το κανάλια».

3. Η «σνομπαρία»

Σε αυτές τις επιχειρήσεις, το προσωπικό έχει «ακονίσει» τη μύτη του, καταλαβαίνοντας τις διαφορές μεταξύ πλουσίων: «Μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ νεόπλουτων και των υπόλοιπων πλούσιων. Με τους «παλιούς» μπορείς να πας σε μία παμπ και να περάσετε καλά, αλλά οι νεόπλουτοι είναι σνομπ και προτιμούν άτομα της "τάξης" τους».

4. Από βιβλίο του Στήβεν Κινγκ

Υπάρχουν βέβαια και οι μοναδικές περιπτώσεις, που αφήνουν όμως το αποτύπωμά τους στην ιστορία ενός χώρου: «Δεν θα πω το όνομα για προφανείς λόγους, αλλά ήμουν διαχειριστής σε ένα σαλέ στα Rocky Mountains. Πολύ ωραίο, μέρος, παραδοσιακά έπιπλα και διακόσμηση. Κάθε χειμώνα έκλεινε και, τέλος πάντων, 40 χρόνια πριν ο διαχειριστής που προσέλαβα για εκτός σαιζόν έχασε το μυαλό του και προσπάθησε να σκοτώσει τη γυναίκα του».

Άγνωστο αν λέει την αλήθεια ή αν απλά διαβάζει πολλά μυθιστορήματα.

Ξενοδοχείο στα Rocky Mountains
Ξενοδοχείο στα Rocky Mountains | Shutterstock

5. Μαύρη λίστα

Πολλές επιχειρήσεις δεν ξεχνάνε ποτέ τους χειρότερους πελάτες τους: «Οι αλυσίδες ξενοδοχείων κρατούν μία λίστα απαγορευμένων πελατών που διανέμουν σε όλα τα παραρτήματά τους, για πελάτες που έχουν δημιουργήσει θέματα στο παρελθόν ή είναι σεσημασμένοι εγκληματίες».

6. Στα «μουλωχτά»

Έχετε φανταστεί ποτέ τι μπορεί να συμβαίνει στην δίπλα πόρτα όσο κοιμάστε; Ένας υπάλληλος μας διαφωτίζει: «Πολλά συμβαίνουν στο διπλανό δωμάτιο. Αυτή την εβδομάδα έπρεπε να διώξουμε ένα ζευγάρι. Κατά τη σύλληψη προκάλεσαν ζημιές 15.000 δολάρια στο δωμάτιο. Όλα έγιναν ήσυχα και οι διπλανοί δεν κατάλαβαν τίποτα».

Motel
Motel | Shutterstock

7. Φακελώματα

Κάποιοι επιχειρηματίες μιμούνται τον Μαρκ Ζούκερμπεγκ, αποσπώντας από τους πελάτες τους προσωπικά δεδομένα χωρίς καν να το αντιλαμβάνονται:

«Δούλευα σε ένα κέντρο για σκι, όπου εφάρμοζαν ένα πολύ «μυστικό» σύστημα καταγραφής των προτιμήσεων και των πληροφοριών των πελατών. Από το όνομα του σκύλου τους μέχρι και πόσο μαλακό ήθελαν το μαξιλάρι. Μας είχαν πει πως οι καλεσμένοι δεν πρέπει ποτέ να μάθουν για τη βάση δεδομένων».

8. «Αν δεν φαίνεται βρώμικο, όλα καλά»

Στα περισσότερα ξενοδοχεία, φαίνεται πως η ταχύτητα του σέρβις προηγείται της ποιότητας: «Τα δωμάτια δεν είναι τόσο καθαρά όσο νομίζουν οι επισκέπτες. Το καθάρισμα γίνεται συνήθως σε 15λεπτα διαστήματα και πολλά προϊόντα καθαρισμού δεν ανακυκλώνονται».

«Κάποιες καθαρίστριες δεν χρησιμοποιούν καν νερό. Τα πράγματα που έχω δει με κάνουν να μη θέλω να μείνω σε ξενοδοχείο μέχρι σήμερα. Το "μότο" είναι "γρήγορα και γρηγορότερα", και αν δεν φαίνεται βρώμικο, όλα καλά».

Κρεβάτι ξενοδοχείου
Κρεβάτι ξενοδοχείου | Shutterstock

9. Εκλεκτοί καλεσμένοι

Δυστυχώς, πολλοί πελάτες έχουν προνομιακή μεταχείριση, ανάλογα με το «πάχος» του πορτοφολιού τους: «Ένας εκατομμυριούχος έχ@ζε στο ασανσέρ επανειλημμένα, και κανείς δεν τον σταμάτησε. Έπρεπε να είμαστε έτοιμοι κάθε φορά που χρησιμοποιούσε τον ανελκυστήρα, για να καθαρίζουμε αμέσως τις ακαθαρσίες του».

Ανελκυστήρας
Ανελκυστήρας | Shutterstock

10. Ελλιπής ασφάλεια

Πολλά ξενοδοχεία «τσιγκουνεύονται» την προστασία των πελατών τους: «Υπάρχει σοβαρή έλλειψη καμερών ασφαλείας. Σε όσα ξενοδοχεία έχω δουλέψει, οι κάμερες επιτηρούσαν μόνο τις εισόδους του ισόγειου, τα ασανσέρ, το μπροστινό γραφείο και το θησαυροφυλάκιο. Πουθενά στους υπόλοιπους ορόφους ή στους χώρους στάθμευσης».

Κάμερα ασφαλείας
Κάμερα ασφαλείας | Shutterstock

 

 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA