Κατάφερε να βγει στα μέσα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν και να διεκδικήσει το δικό του κοινό από μία πίτα που είχε ήδη μοιραστεί. Όχι τυχαία, βέβαια, αφού και μόνο το όνομα MEGA σημαίνει πολλά για τους τηλεθεατές. Η νέα εποχή του καναλιού μετρά μόλις λίγους μήνες, όμως τα σχέδια των ιθυνόντων για τη νέα χρονιά είναι μεγαλεπήβολα και πολλά. 

Στόχος είναι το κανάλι να ανέβει ακόμη περισσότερο στους πίνακες της Nielsen, επενδύοντας και στον τομέα της ψυχαγωγίας που σε πρώτη φάση πέρασε σε δεύτερη μοίρα. Από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, ο Βαγγέλης Μαρινάκης και οι άνθρωποι του θέλουν, αρχικά, δυνατές σειρές. Το MEGA έχει αφήσει εποχή με τη μυθοπλασία και αυτή η ιστορία θέλουν να συνεχιστεί. Έτσι, οι πρώτες πληροφορίες, θέλουν τον Γιώργο Καπουτζίδη να ετοιμάζει μία νέα σειρά, ενώ πολλοί είναι αυτοί που θέλουν και τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη να βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές με τους ιθύνοντες. Και οι δύο άνδρες είναι από τα πρόσωπα που έχουν δώσει τις εξετάσεις τους στο κοινό, γράφοντας σειρές που έμειναν στη συνείδηση του κόσμου. 

Εκτός της μυθοπλασίας, μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί και στις ψυχαγωγικές εκπομπές. H Βίκυ Σταυροπούλου, επίσης από τα πρόσωπα που αγαπήθηκαν από το τότε MEGA, συζητά με τους ιθύνοντες για την πρωινή ζώνη. Ως σκέψη υπάρχει το να αναλάβει και κάποιο τηλεπαιχνίδι, ωστόσο ακόμη είναι νωρίς για τελικές αποφάσεις. 

Στη μεσημεριανή ζώνη του καναλιού, από τη νέα χρονιά, πιθανότατα θα βρεθεί η Τατιάνα Στεφανίδου. Η αποχώρησή της από το ΣΚΑΪ θεωρείται δεδομένη και οι άνθρωποι του MEGA  την θέλουν ως «άλογο» στην κούρσα της κορυφής. 

Το στοίχημα του δελτίου ειδήσεων 

Η Δώρα Αναγνωστοπούλου ανέλαβε, τη φετινή σεζόν, το κεντρικό δελτίο του καναλιού, ωστόσο από τη νέα χρονιά τα στελέχη στοχεύουν σε άλλα πρόσωπα. Εδώ και καιρό φημολογείται ότι έχουν κάνει κρούση τόσο στον Νίκο Χατζηνικολάου, όσο και στον Αντώνη Σρόιτερ.

Οι δύο άνδρες, αυτή τη στιγμή, βρίσκονται στο τιμόνι των ειδήσεων του ΑΝΤ1 και του ALPHA, αντίστοιχα, ενώ θεωρούνται εξαιρετικά επιτυχημένοι. Να σημειωθεί, βέβαια, ότι ο άνκορμαν της Κάντζας έχει συμβόλαιο σε ισχύ για τα επόμενα δύο χρόνια, οπότε η μετακίνησή του θεωρείται δύσκολη έως απίθανη.