Μενού
Survivor: Διάσημοι και Μαχητές
Survivor: Διάσημοι και Μαχητές | @Survivor Greece - Facebook
  • Α-
  • Α+

Μετά τις ισχυρότατες πιέσεις που δέχθηκε από την επιστροφή της Ελληνικής μυθοπλασίας, το Survivor σταδιακά ανέκτησε δυνάμεις στο στίβο μάχης της τηλεθέασης της Nielsen.

17,3% στο σύνολο και 15% στο δυναμικό κοινό 18 – 54 σημείωσε το επεισόδιο του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ την Κυριακή 21 Ιανουαρίου, 17,5% στο σύνολο και 16% στο δυναμικό τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου, 15,8% στο σύνολο και 15% στο δυναμικό την Τρίτη 23 Ιανουαρίου ενώ το επεισόδιο της διπλής αποχώρησης Βολικάκη και Καθάργια από την ομάδα των «Διάσημων» το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιανουαρίου κατέγραψε τηλεθέαση 17,2% στο σύνολο και 16,5% στο δυναμικό κοινό 18 – 54.

Προφανώς και τα ποσοστά αυτά απέχουν κατά πολύ από προηγούμενες σεζόν του ριάλιτι, όμως, πλησιάζουν αυτά της περσινής All Star εκδοχής του παιχνιδιού και φυσικά πιάστηκε όλες τις ημέρες αυτής της εβδομάδας ο μίνιμουμ στόχος τηλεθέασης του 15% στο δυναμικό κοινό 18 – 54 που ενδιαφέρει κυρίως τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες.

Η ενίσχυση με νέους παίκτες, αλλά και το κομμάτι της ίντριγκας που φούντωσε είναι στοιχεία που κάνουν τους ιθύνοντες του ΣΚΑΪ, αλλά και τα στελέχη του εγχώριου παραρτήματος της Acun Medya να ευελπιστούν σε περαιτέρω άνοδο των ποσοστών τις επόμενες εβδομάδες.

Τα λεφτά που δίνει ο Ατζούν στους παίκτες

Όσον αφορά στις αμοιβές των επόμενων «διάσημων» που θα μεταβούν στον Άγιο Δομίνικο, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Reader, υπήρξε ψαλίδι από 10% - 20% σε σχέση με τις αρχικές συμφωνίες εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων μεταξύ των οποίων η περίπτωση του Τζέιμς Καφετζή.

Σταθερή στα 600 με 1000 ευρώ την εβδομάδα παραμένει η αμοιβή των Μαχητών που θα εισέλθουν στο ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ τις επόμενες εβδομάδες.

Πάντως σε κάθε περίπτωση επιχειρείται από την εταιρία παραγωγής ένα «μάζεμα» του μπάτζετ όπου αυτό είναι δυνατό. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA